קרסו מחדשת את שיווק רנו מגאן RS עם מנוע 2.0 ליטר 250 כ"ס ותג מחיר תחרותי.
רנו מגאן ספורט (RS) לא זרה לארץ הקודש, אך בקרסו מוטורס, יבואנית מכוניות רנו לישראל, החליטו לקחת את המותג "ספורט" בידיים מחדש והחל מהחודש תשווק המגאן ספורט בשתי תצורות כיול: סטנדרט ו-קאפ (CUP), עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ותיבת שישה הילוכים ידנית.
רנו מגאן ספורט 250 (כן, עוד שם לדגם) מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 250 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 34.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד. המנוע משודך תיבת 6 הילוכים ידנית מה שמאפשר למגאן ספורט להאיץ אתכם מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות עד למהירות מרבית של 250 קמ"ש. כאשר צריכת הדלק המשולבת שלה (בנסיעה רגילה כמובן) עומדת על 12.2 ק"מ לליטר.
רנו מגאן ספורט CUP, נבדלת מהגרסה הרגילה בכיול ספורטיבי יותר של הבולמים, חישוקים 18 אינצ' קלים בגימור שחור, קליפרים ברמבו אדומים, צלחות בילום משופרות והכי חשוב, דיפרנציאל מוגבל החלקה. גם רמת הגימור בין שני הדגמים שונה ונועדה לאפשר חיסכון במשקל עבור גרסת ה-CUP. לאחרונה, רנו הציגה את הגרסה החזקה ביותר של המגאן ספורט: רנו מגאן ספורט 265 בגרסה מוגבלת.
בסוף השבוע האחרון, השיקה קרסו את המגאן ספורט עבור לקוחות מובחרים בדרום הארץ.