רנו משיקה את ה-לטיטיוד החדשה בתערוכת מוסקבה, בתערוכת פריז בחודש הבא, היא תחשוף את הגרסה לשוק האירופאי.
רנו משיקה את גרסת הליטיטיוד לשווקים מאותגרים בתערוכת מוסקבה. השווקים הראשונים לקבל את הלטיטיוד (Latitude) הם מרוקו ואלג'יריה, בהמשך תושק ברוסיה אוקראינה ו- 50 מדינות נוספות. בתערוכת פריז הקרובה, בעוד כחודש, רנו תציג את הגרסה לשוק האירופאי, שלא תהיה מאוד שונה, בדומה לתרגיל של הפלואנס/מגאן.
הלטיטיוד הסאלונית בעלת מידות הדומות לאלו של הסופרב, אורך של 4.89 מטר, 1.83 מטר רוחב ו- 1.49 ובסיס גלגלים של 2.76 מטר, אמנם לא בסיס גלגלים סאלוני למהדרין, אך סקודה לימדה אותנו שהמספרים, לא מספרים את הכל.
ברוסיה תקבל ה-לטיטיוד מנוע 2.5 ליטר V6 בהספק של 177 כ"ס ומונט של 23.75 קג"מ, לא מרשים, אך אמור להיות סוס עבודה אמין לפי רנו. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית וצריכת הדלק עומדת על 10.3 ק”מ ללטיר. מנוע נוסף שיושק ברוסיה הוא מנוע 2.0 ליטר 139 כ"ס ומומנט של 19.5 קג"מ וצריכת דלק סבירה בלבד של 12 ק"מ לליטר עם תיבת הילוכים רציפה.
מנועים נוספים שישרתו את הלטיטיוד הם: מנוע 2.0dCi בהספקים של 150 ו-175 כ"ס, בפסגת ההיצע יעמדו שני מנועים. מנוע 3.0dCi V6 בהספק של 240 כ"ס(יש גרסאות חזקות יותר למנוע זה) ומנוע 3.5 ליטר בנזין V6 בהספק זהה של 240 כ"ס. מנועים אלו יהיו משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.
ה-לטיטיוד כאמור זהה ל-הסמסונג SM5 שמשווקת רק בשוק הקוראני עם עיצוב פנים שונה ומיועדת כפי שנאמר, קודם כל עבור שווקים מאותגרים למרות שתשווק באירופה בתצורה כמעט זהה לחלוטין. למרות האמור לעיל היא עדיין מלאת פינוקים כיאה למכונית גדולה. רשימת האבזור ארוכה מאוד וכוללת מושבים קדמיים חשמליים עם עיסוי מובנה בעל 4 מצבים, בקרת אקלים משולשת עם שליטה נפרדת לנהג, נוסע ולאחור הכוללת מסנן טיהור אוויר ובישום.בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, פנסי קסנון עוקבי פניה ומערכת סאונד של בוס (Bose).
בתחום הבטיחות, רנו מספקת את כל צרופי האותיות. בתחום הדינאמי: ABS,EBD,ESC,EBD ובתחום הפסיבי ישנן 8 כריות אוויר עם שתי דרגות פתיחה (שני תאים בכרית האוויר).
כפי שתוכלו לראות בתמונות, ללטיטיוד יש שני עיצובי פנים השונים האחד מהשני (העיצוב המזכיר את הפלואנס זהה לזה של סמסונג SM5), רנו לא מציינת מה שייך למה אך נראה כי עיצוב הפנים עם הדשבורד השחור, שייך לשווקים זולים יותר ואליו השני שייך לגרסה האירופאית, כשלעצמו דומה מאוד לזה של הלגונה וזהה לזה של הסמסונג SM5.
הכל טוב ויפה, אף העיצוב איך לאמור, שעטנז לא מוצלח של רנו פלואנס ולגונה. כנראה שאצל מעצבי רנו הידיים רועדות כשהם באים לעצב מכונית סאלון/משפחתית גדולה, עם עיצוב אנמי שכזה, לא צפויה לה הצלחה באירופה, כנראה שזו הסיבה שרנו מייעדת את הלטיטיוד בעיקר לשווקים מאותגרים מוטורית.