רנו Twin-Z שהוצגה היום במילאנו, הוא מכונית עירונית חשמלי עם הנעה אחורית המציגה את העתיד העיצובי/עירוני של רנו ועתידה להיות רנו 5 החדשה.
רנו חשפה היום (שני) בתערוכת עיצוב במילאנו, מכונית קונספט העונה לשם Twin-Z, קונספט חמישי במספר המצטרף לעוד מספר דגמי קונספט כגון ה-DeZir אשר מציגים את שפת העיצוב העתידית של המותג.
הקונספט טווין-זי, תפקידו להציג בנוסף את עתיד המכוניות העירוניות של רנו, אך בהתאם לחשיפה בשבוע שעבר לקונספט TwinFun, הקונספט טווין-זי ככל הניראה רומז בנוסף על חזרתה של רנו 5 למבחר הדגמים העתידי של רנו.
הקונספט בנוי על שלדת מסבך צינורות ומרכב העשוי קרבון בכדי להשיג משקל נמוך של 920 ק"ג. השימוש בשלדת צינורות נועד לאפשר גמישות בתכנון תא הנוסעים, ללא קורת B מרכזית, ובכך להשיג מרחב מחייה גדול לנוסעים על מידת אורך קטנה. לקונספט אורך של 3,627 מ"מ בלבד, כמו של מכונית עירונית קטנה, אך עם בסיס גלגלים גדול למדי של 2,495 מ"מ, כמו של סופרמיני ממוצעת. שאר המידות הן 1,705 מ"מ רוחב ו-1,506 מ"מ גובה.
הקונספט מונע ע"י מנוע חשמלי בהספק של 70 כ"ס ו-23 קג"מ, ובזכות שימוש במרכב עשוי קרובון קל משקל, מספיק להנעת מכונית במשקל של 920 ק"ג, ומערך הסוללות הוא חלק בלתי נפרד מרצפת הרכב. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 161 ק"מ והמהירות המרבית על 130 קמ"ש, הסטנדרט המוכר כמעט מכל המכוניות החשמליות כיום.
לקונספט הנעה אחורית. פחות עבור הנעה מנהיגה אלא בכדי לאפשר לרכב תמרון עירוני זריז וקל רגליים, אך שוב בהתאם לחשיפה בשבוע שעבר, לא מן הנמנע שרנו מתכננת גם מכונית ספורטיבית קטנה "ומגניבה".