קיה החלה לשווק את הפיקנטו החדשה בשוק הבית, אספנו עבורכם את הפרטים המלאים ותמונות חדשות.
קיה פיקנטו החדשה, תשווק עם שני מנועים. האחד חדש לחלוטין בנפח 1.0-ליטר Kappa בשני הספקים של 69 כ"ס ו-82 כ"ס ומומנט של 9.6 קג"מ. מנוע נוסף הוא מנוע בנפח 1.2 ליטר בהספק של 85 כ"ס ו-12.3 קג"מ. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית בת 5 יחסי העברה או תיבת 4 הילוכים אוטומטית.
צריכת הדלק תנוע בין 23.4 ק"מ לליטר למנוע ה-3 צילינדרים בהספק הנמוך (22.0 ק”מ לליטר עם תיבה אוטומית), 19.0 ק"מ לליטר עם אותו מנוע בהספק הגבוה (עם תיבה אוטומטית) ו-17 ק"מ לליטר עם מנוע ה-1.2 ליטר. קיה פיקנטו החדשה המבוססת על יונדאי i10, צמחה במעט במידות לעומת זו המוחלפת: 3,595 מ"מ אורך, 1,595 מ"מ רוחב, 1,485 מ"מ גובה ובסיס הגלגלים 2.385 מ"מ.
קיה פיקנטו 2011 החדשה בישראל - החל מ-61,900 שקל.
קיה, הממקמת את עצמה כגרסת לייף-סטייל/פרמיום לדגמי יונדאי, מציגה רמת אבזור גבוהה מאוד לקטגוריה הכוללת תאורת LED ליום (לא בכל רמות הגימור), זיהוי קולי, Bluetooth+USB+AUX, גג פנורמי נפתח, מסך ניווט ומולטימדיה בגודל "7 (לא יגיע לישראל), כפתורי שליטה על מערכת השמע והטלפון על ההגה, בקרת אקלים, התנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות חשמלית ועוד. כמובן שרשימת האבזור הזו תקוצר בדגמים שיגיעו ארצה, אך רובה של הרשימה כן תמצא את דרכה לאולם התצוגה ברחוב המסגר. בתמונות תכלו לראות שדגם הליסינג יזכה למזגן מכני פשוט וללא כפתור התנעה ומפתח חכם.
מעבר לאפשרות בחירה של 10 צבעים שונים, קיה מאפשרת לרוכשים גם לשנות את עיצוב ופנים ומציע 3 צבעי ריפוד שונים ו-5 צבעים שונים לפס הקישוט לאורך הדשבורד. על שלום הנוסעים ישמרו 6 כריות אוויר וכל צירוף האותיות המוכר מערכת בקרת יציבות VSM, ABS ועוד. זאת יחד עם מערכת HAC לסיוע בזינוק בעליה ומערכת להפעלת מאותתי החירום בזמן בלימת חירום. קיה פיקנטו החדשה תגיע לישראל במחצית השנייה של 2011.