אודי משלימה את היצע יחידות ההנעה של הקרוסאובר הבכיר של Q8 עם הצגתן של שתי גרסאות פלאג-אין TFSI e לדגם, האחת עם 381 כ"ס והשנייה עם 462 כ"ס ועם טווח נסיעה חשמלי של עד 47 ק"מ.
שתי יחידות ההנעה ההיברידיות פלאג-אין של אודי Q8 מבוססות על מנוע 3.0 ליטר V8 טורבו בהספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ ומנוע חשמלי בהספק של 135 כ"ס המשולב בתוך תיבת ה-8 הילוכים האוטומטית של הדגם המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קוואטרו המסוגלת להעביר עד 85% מהמומנט לציר הקדמי ועד 70% לציר האחורי בהתאם לצורך.
בדגם Q8 55 TFSI e יחידת ההנעה הזו מייצרת הספק מרבי של 381 כ"ס ומונט מרבי של 61.2 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.8 שניות ולמהירות מרבית של 240 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית. בדגם Q8 60 TFSI e הבכיר ההספק המרבי עומד על 462 כ"ס והמומנט המרבי על 71.3 קג"מ, כאן זה כבר מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות ולמהירות מרבית זהה.
בשני הדגמים נמצא מארז סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 17.8kWh המאפשר לדגמים להשיג טווח נסיעה חשמלי של 47 ק"מ בתקן WLTP ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש (45 ק"מ בדגם 60 TFSI e). את המארז המשודרג הזה, עם תאים מדור חדש, קירור נוזל אקטיבי ובמשקל מופחת של 40 ק"מ, נמצא בהמשך גם ב-Q7 פלאג-אין. הדגם מצויד במטען פנימי 7.4kW המאפשר טעינה מלאה בזמן של 2.5 שעות. כמובן שיש גם אפליקציה לניהול הטעינה, הפעלת בקרת האקלים מרחוק ועוד.
כמו בשאר דגמי הפלאג-אין האחרונים של אודי על מערכת ניהול חכמה אחראית על פעולה אידיאלית של מערכת ההנעה ההיברידית, זה כולל שימוש במידע ממערכת הניווט ודיווחי תנועה לטובת שימוש חכם בקיבולת הסוללה. למערכת מספר מצבי פעולה אותם הנהג יכול לבחור, כולל מצב חשמלי מלא EV, מצב אוטומטי ומצב טעינה בו בכל זמן שהעומס על מנוע הבנזין נמוך הוא ישמש כגנרטור לטעינת הסוללה. בהתאם למצב הטעינה של הסוללה, המערכת תמיד תשאף להתחיל את הנסיעה במצב נהיגה חשמלי מלא. מערכת רגנרציה מתקדמת תעשה שימוש חכם בבלימה בכדי לטעון את הסוללה בעוצמה, כולל שימוש במידע ממערכת הניווט על תוואי הנסיעה.