סיטרואן DS5, פיג'ו 208, פיג'ו 107 וסיטרואן C1 החדשות, סיטרואן ג'מפי דיזל אוטו' וברלינגו 6-8 מושבים ועוד.
חברת לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו וסיטרואן לישראל, סיימה את שנת 2011 עם מסירות של 15,669 (פיג'ו+סיטרואן). את שנת 2012, מתכננת לובינסקי לסיים עם עוד כ-1000 מסירות נוספות, למרות שגם דורי מנור, מנכ"ל דוד לובינסקי, צופה ירידה במכירות רכב השנה הזו.
בכדי לעשות זאת, לובינסקי מתחדשת בשנת 2012 בלא מעט דגמים חדשים/מחודשים כך שהתחזיות לצמיחה במכירות של לובינסקי (גם MG350 החדשה תעשה את שלה) ראליות בהחלט. את 2012 פתחה לובינסקי עם השקתה של הגרסה האוטו' לסיטרואן C3 פיקאסו יחד עם מנוע דיזל חסכוני במיוחד ואליה יצטרפו השנה הדגמים הבאים.
סיטרואן DS5 – תשווק בחודשים הקרובים.
מחיר: 220-230 אלף שקל.
פתחנו במכונית אולי הכי פחות רלוונטית למכירות, אך היא המכונית המדגימה יותר מכל הכיוון החדש של סיטרואן. ה-DS5 היא מכונית היוקרה המוצלחת ביותר של סיטרואן בעשורים האחרונים, סימן לכך שסיטרואן כבר לא מפחדת משוק הפרמיום ושלא כמו ב-C6, כאן סיטרואן השקיע לא בכדי להרוויח עכשיו אלא בכדי להחזיר את סיטרואן לתודעה, כמכונית לגיטימית בשוק הפרמיום.
עם ה-DS5, סיטרואן לא עשתה לעצמה הנחות כמו ב-C6 והשתמשה בחומרים וברכיבים המכניים האיכותיים ביותר שיש כיום בשוק הרכב וכפי שאמרנו, היא כנראה לא מרוויחה במיוחד על הדגם הזה, אך זה הדגם שאמור לפתוח את השער בחזרה אל שוק הפרמיום/יוקרה עבור דגמים עתידיים של סיטרואן (מטרופוליס?).
סיטרואן DS5 תשווק בישראל עם מנוע 1.6 טורבו 156 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' וביצועים של 9.6 שניות 0-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 200 קמ”ש. גרסת ה-200 כ”ס מציעה כבר 8.2 שניות, אך היא משווקת באירופה עם תיבה ידנית בלבד ולכן לא תשווק בישראל. ה-DS5 היא אמנם לא מכונית לכל אחד והיא פחות פרקטית מה-C5 הרגילה, אך מספיק לשבת לרגע בתא הנוסעים שלה בכדי להבין שיש כאן משהו אחר, לא רק עבור סיטרואן, אלא עבור שוק הרכב בכלל.
פיג'ו 208 החדשה – תחילת שיווק באוגוסט 2012.
ללא ספק, זו המכונית החשובה ביותר לפיג'ו העולמית וגם לזו המקומית. מכונית הסופרמיני החדשה של פיג'ו ה-208, נולדה מתוך הרצון של פיג'ו להחזיר עטרה ליושנה. החברה שקצת הלכה לאיבוד בעשור האחרון, הבינה שבכדי למכור, היא פשוט צריכה לחזור ולעשות את מה שהיא עושה הכי טוב ואלו מכוניות ספורמיני מהנות לנהיגה.
בישראל תשווק ה-208 החדשה עם שתי יחידות הנעה: 1.6 ליטר 120 כ"ס ותיבת הילוכים אוטו' ועם מנוע ה-1.2 ליטר 3 צילינדרים החדש של פיג'ו עם 82 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית. מנוע זה ישווק גם עם תיבת הילוכים ידנית. לובינסקי תמשיך לשווק את ה-207 עד להפסקת הייצור וה-206+ תשווק עד לסוף 2012. כל הדגמים ישווקו עם מסך מגע מרכזי. את ה-208 החדשה, תוכלו לראות לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור בפסח.
כמובן שלא נשכח את ה-208GTI החדשה, שהוצגה לאחרונה כקונספט והיא צפויה לנחות בישראל לקראת ספטמבר-אוקטובר 2012.
סיטרואן DS4 – תחילת שיווק במרץ 2012.
סיטרואן DS4 כבר נחתה בישראל לפני כשנה, אך רק כעת שיווקה מתחיל בפועל. סיטרואן DS4 תשווק עם מנוע 1.6THP בהספק של 156 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' ובמחיר הנעה בין 175-180 אלף שקל. באירופה ישנה גם גרסת 200 כ"ס, אך זו משווקת רק עם תיבת הילוכים ידנית ולכן לא תשווק בישראל.
פיג'ו 508 – ההשקה המחודשת.
אמנם שיווקה של ה-508 מעולם לא נעצר, אך בשל הצונאמי ביפן, סבלה ה-508 מבעיות באספקה של תיבת ההילוכים המיוצרת ביפן ולכן בלובינסקי לא עסקו בקידום מכירות של הדגם. כעת עם סיום המשבר, ה-508 מושקת מחדש בישראל.
פיג'ו 107 וסיטרואן C1 החדשות 2012 – תחילת שיווק באפריל 2012.
מחירים: 70,000 לגרסה הידנית ו-75,000 לגרסה הרובוטית.
פיג'ו 107, זכתה למתיחת פנים מקיפה לדגם 2012, עם פגוש קדמי חדש העמוד בתקנות הגנה על הולכי רגל (מה שמנע את המשך שיווקה של סיטרואן C1). לפרטים המלאים על פיג'ו 107 החדשה. גם סיטרואן C1 חוזרת לישראל לאחר שעברה מתיחת פנים בדומה ל-107. ה-C1 תהיה זולה במעט מה-107 עם פחות אבזור ללא פנסי ערפל וחלונות כהים מאחור.
פיג'ו פרנטר המחודש – תחילת שיווק באפריל 2012
הדגם זכה למתיחת פנים קלה וכל המנועים עומדים בתקן אירו 5. עם הגרסה המחודשת תשווק גם גרסה זולה יותר עם מנוע 1.6 ליטר דיזל בהספק של 75 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית. בנוסף, תוצע גרסת 6 מושבים המבוססת על הגרסה הסגורה עם מנוע 1.6 בהספק של 92 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית במחיר של 124,000 שקל+10,000 שקל לתוספת המושבים בשורה השנייה בהתקנה מקומית.
גם סיטרואן ברלינגו המחודשת תשווק החל מאפיל וגם היא זוכה לגרסה זולה יותר עם מנוע 1.6 טורבו דיזל בהספק של 76 כ"ס.
סיטרואן ג'מפי המחודש 2012 – תחילת שיווק באפריל 2012
המסחרית הבינונית של סיטרואן, זוכה למתיחת פנים לדגם 2012. לראשונה, הג'מפי תוצע גם עם תיבת 6 הילוכים אוטו' ועם מנוע 2.0 טורבו דיזל בהספק של 163 כ"ס.
פיג'ו 4008, הקרוסאובר החדש של פיג'ו, כנראה שלא ישווק בישראל נכון לעכשיו שכן באירופה הוא מוצע רק עם תיבת הילוכים ידנית. כך כמובן גם המראה עם סיטרואן C4 AIRCROSS.