מכונית הספורט קופה של פיג'ו ה-RCZ מציעה עיצוב שונה וייחודי בלי מתחרות ישירות של ממש במחיר.

פיגו RCZ

חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל החלה בשיווק ה-RCZ במחיר בסיס של 190,000 ש"ח לגרסת 1.6 ליטר THP בהספק 156 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית, תיבה אוטומטית בת 6 הילוכים תגבה ממכם כ-10,000 ש"ח נוספים. הביצועים לא רעים בכלל עם 8.3 שניות למאה קמ"ש עם התיבה הידנית ו-9.0 שניות עם התיבה האוטומטית, המהירות המרבית תעמוד על 214 קמ"ש ו-212 קמ"ש בהתאמה.

 

בפיסגת ההיצע יעמוד מנוע 1.6 ליטר THP בהספק 200 כ"ס עם 7.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 235 קמ"ש. המחיר בגרסה זו יקפוץ ל-235,000 ש"ח ועם תיבה ידנית בלבד. פיג'ו תחל בשיווק הגרסה החלשה בלבד ולשאר הדגמים תידרש הזמנה מיוחדת. האבזור בכל הגרסאות נדיב אך לא פורץ גבולות, הכולל מושבי ספורט, אפשרות לריפוד עור, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, מערכת בקרת אקלים ועוד.

 

פיג'ו RCZ, מבוססת על פיג'ו 308 ומוגדרת כספורט קופה 2+2. ה-RCZ היא הסנונית הראשונה של פיג'ו "החדשה" זו שמבטיחה לחזור למקורות בכל הקשור בתחום הנאה מנהיגה ויחד עם זאת מבטיחה לחדש בתחום העיצוב, איכות החומרים והאמינות. את ה- 308 RCZ, פיג'ו מייצרת אצל  מגנה-שטייר המייצרת במפעלה גם עבור פורשה ואסטון מרטין. ה-RCZ מציעה מידות של: 4.29 מטר אורך, 1.82 מטר רוחב ו-1.36 מטר גובה. למרות היותה על הצד הספורטיבי היא מציעה צריכת דלק טובה. עם המנוע החלש והתיבה הידנית היא מציעה צריכת דלק משולבת של 14.5 ק"מ לליטר, 13.0 ק"מ לליטר עם התיבה הידנית, ועם מנוע ה-200 כ"ס צריכת הדלק תעמוד על 14.1 ק"מ לליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.