פיג'ו 508 החדשה/מחודשת זוכה לעיצוב מעודכן, תוספת של אבזור ובעיקר, למנועים חדשים – חזקים וחסכוניים במיוחד. גרסת ה-1.6THP החדשה שתשווק אצלנו מציעה הספק מרבי של 165 כ"ס וצריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר.
בתערוכת מוסקבה האחרונה (יוני 2014) פיג'ו חשפה בבכורה עולמית את ה-508 החדשה לאחר מתיחת פנים מקיפה לדגם. בימים אלו, פיג'ו מתחילה בשיווקה של המשפחתית הגדולה המחודשת שלה באירופה, אלינו היא צפויה להגיעה בעוד מספר חודשים כדגם 2015.
מתיחת הפנים בוצעה בכל גרסאות ה-508 – סדאן, סטיישן SW וגרסת הפנאי היוקרתית RHX - והיא כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני עם חזית חדשה לחלוטין, עדכון לרשימת האבזור כולל אופציה לתאורת LED ראשית ומערכת מולטימדיה חדשה וכן הוספה של מנועים חדשים/מחודשים בתקן אירו 6 – חזקים וחסכוניים מבעבר. בנוסף לכך, פיג'ו החליפה את התיבה האוטו' של הדגם וכן עדכנה את כיול המתלים וההיגוי.
העיצוב החדש האריך את הדגם ב-38 מ"מ לכדי אורך כולל של 4,830 מ"מ. שאר המידות לא השתנו עם רוחב של 1,828 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,817 מ"מ. נפתח תא המטען עומד על 515 ליטר בגרסת הסדאן ו-550 ליטר בגרסת הסטיישן SW.
2015 פיג'ו 508 החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
עם מתיחת הפנים, פיג'ו הוסיפה לדגם שלושה מנועים חדשים בתקן אירו 6. בגזרת מנועי הדיזל פיג'ו הוסיפה להיצע את מנוע הטורבו דיזל החדש והנקי של החברה - 2.0 ליטר BlueHDi, אותו פגשנו לראשונה בסיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש. בגזרת מנועי הבנזין, פיג'ו חידשה את מנוע ה-1.6THP של הדגם הנוכחי וכעת הוא חזק יותר, 165 כ"ס לעומת 156 כ"ס, עומד בתקן אירו 6 וחסכוני יותר ב-22%. בנוסף לכך, פיג'ו החליפה את תיבת השישה הילוכים אוטו' של הדגם בתיבה עדכנית יותר שנלקחה מה-308 החדשה.
מנועי הבנזין:
שני מנועי בנזין בלבד מוצעים עם הדגם: 1.6 ליטר 120 כ"ס והמנוע הרלוונטי ביותר לישראל – 1.6THP החדש. למנוע הטורבו נפח של 1.6 ליטר והוא מייצר בגרסתו החדשה הספק מרבי של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ החל מ-1,400 סל"ד. מנוע זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 8.9 שניות 0-100 קמ"ש (ידני: 8.6 ש') ומהירות מרבית של 210 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.2 ק"מ לליטר (ידני: 17.85 ק”מ לליטר).
עם הגרסה הקודמת של מנוע זה, נתון התאוצה עמד על 9.2 שניות וצריכת הדלק עמדה על 14.1 ק"מ לליטר.
מנועי הדיזל:
פיג'ו תציע את ה-508 החדשה עם ארבעה מנועי טורבו דיזל בתקן אירו 5 הממשיכים מהדגם הקודם: 1.6HDi עם 115 כ"ס, 2.0HDi עם 140 או 160 כ"ס ו-2.2HDi עם 200 כ"ס. אל מנועים אלו פיג'ו מוסיפה שני מנועי דיזל חדשים מסדרת BlueHDi בתקן אירו 6 המוכרים לנו מה-C4 גרנד פיקאסו החדש.
מנוע ה-2.0 ליטר BlueHDi מוצע בשתי גרסאות הספק: 150 כ"ס או 180 כ"ס עם מומונט מרבי של 37.7 קג"מ ו-40.8 קג"מ בהתאמה. הגרסה החלשה יותר מוצעת עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד ואילו החזקה יותר מוצעת עם תיבת 6 הילוכים אוטו' בלבד. ביצועים בהתאמה: 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, 8.5 שניות ו-230 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר או 22.7 ק"מ לליטר.
*כל הנתונים הם לגרסת הסדאן בלבד.
פיג'ו תמשיך להציע את ה-508 גם בגרסה היברידית (Hybrid4) המשלבת בין מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר HDI בהספק של 163 כ"ס לבין מנוע חשמלי בהספק של 37 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים מאחור. דגם זה מספק ביצועים של 9.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש, צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 30.3 ק"מ לליטר.
גרסת הפנאי היוקרתית RHX שהוצעה בעבר עם מערכת Hybrid4 בלבד, תוצע מעתה גם עם מנוע 2.0 ליטר BlueHDi בגרסת ה-180 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו'.
בתחום האבזור, פיג'ו מציעה כעת את רמות האבזור הגבוהות של הדגם עם אופציה לתאורת LED מלאה – פנסים ראשיים, פנסי ערפל, תאורת יום, תאורת פנים ופנסים אחוריים, כולם בטכנולוגיית LED. בתא הנוסעים, פיג'ו התקינה מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל "7, זו אותה מערכת המאפשרת שליטה מלאה על כל מערכות הרכב המותקנת בפיג'ו 308 החדשה, רק עם מסך קטן יותר.