כארבעה חודשים לאחר שהציגה את ה-508 סדאן החדשה, פיג'ו חושפת כעת את גרסת הסטיישן SW של הדגם. עם אורך של 4,778 מ"מ, פיג'ו 508 סטיישן החדשה ארוכה ב-38 מ"מ מדגם הסדאן ועם גובה של 1,420 מ"מ היא גבוהה ב-17 מ"מ ממנוע, שאר המידות זהות: בסיס גלגלים של 2,793 מ"מ ורוחב של 1,859 מ"מ.
נפח תא המטען של דגם הסטיישן עומד על 530 ליטר (עד גובה קצה המושב) ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל תא מטען שטוח בנפח של 1,780 ליטר (עד גובה הגג).
כמו דגם הסדאן, פיג'ו העניקה לדגם עיצוב עם סיומת קופה אשר יחד עם קו "מותניים" מודגש מעניקים לדגם מראה ספורטיבי ומרהיב - במיוחד מהפרופיל ומאחור. סגמנט המשפחתיות הגדולות נאבק על קיומו מול הקרוסאוברים ונדמה כי פיג'ו עשתה עם ה-508 סדאן וסטיישן את כל מה שניתן בכדי להצדיק את קיומו של הסגמנט הזה.
כמו בדגם הסדאן, גם כאן אנחנו מוצאים תא נוסעים מרשים למראה בתכנון i-cockpit II, עם גלגל הגה קטן קוטר יחסית, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ומערכת מולטימדיה "10 עדכנית עם כפתורי גישה מהירה בסגנון קלידי פסנתר. בנוסף נמצא משטח טעינה אחלוטי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, כניסות USB מלפנים ומאחור ועוד.
רשימת אבזור הבטיחות המתקדם ארוכה ומרשימה וכוללת, בין היתר: ראיית לילה, בלימה אוטונומית עד 140 קמ"ש, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית מלאה, זיהוי תמרורים, אור גובה אוטומטי, מצלמת 360 מעלות, בקרת שטח מת כולל מניעת סטייה מסוכנת ועוד.
היא המנועים זהה לדגם הסדאן וכולל מנוע 1.6 טורבו PureTech חדש בהספקים של 180 כ"ס או 225 כ"ס ושני מנועי דיזל: 1.5 ליטר BlueHDi עם 130 כ"ס ומנוע 2.0 ליטר BlueHDi בהספקים של 160 או 180 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' כסטנדרט, למעט דגם ה-1.5 ליטר דיזל שמוצע בנוסף עם תיבת 6 הילוכים ידנית.
במהלך המחצית השנייה של 2019, פיג'ו תציג גרסה היברידית פלאג-אין לדגם עם טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.