פולקסווגן חושפת את הקרוס-פולו 2014, יחד עם הגרסאות המעודכנות של הפולו בלו GT והפולו בלומוש'ן - בנזין ודיזל.
לפני כחודש, פולקסווגן חשפה את הפולו 2014 החדשה לאחר מתיחת פנים לדגם ולקראת תערוכת ז'נבה הנפתחת בשבוע הבא, פולקסווגן חושפת את הפולו-קרוס החדשה/מחודשת, גרסת "הפנאי" של הפולו. לצד הקרוס פולו, פולקסווגן מציגה גם את הפולו בלו GT הספורטיבית לאחר מתיחת פנים וכן שתי גרסאות חסכוניות, BlueMotion, עם מנועי בנזין ודיזל.
הקרוס פולו מבדילה את עצמה מהדגם הרגיל בתוספת של פלסטיקה היקפית המעניקה לדגם ניחוח של רכב פנאי, יחד עם פנסים מושחרים מאחור, חישוקי "17 בעיצוב ייחודי לדגם והגבהת מרכב קלה. תא הנוסעים זכה לאותם שינויים של הפולו 2014 המחודשת עם גלגל הגה חדש, מערכת מולטימדיה מעודכנת גימור משודרג ועוד. פולקסווגן תציע את הקרוס-פולו עם שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל בהספקים הנעים בין 75 כ"ס ל-110 כ"ס.
כאמור, פולקסווגן חושפת בנוסף גרסאות מעודכנות נוספות לפולו המחודשת: פולו בלומוש'ן המוצעת לראשונה גם בגרסת TSI חסכונית עם מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (TSI) החדש. למנוע הספק מרבי של 90 כ"ס ומומנט מרבי של כ-17 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים ידנית ומציע צריכת דלק משולבת של 24.4 ק"מ לליטר. כדגם בלומוש'ן, ישנם שיפורים בתחום האווירודינמיקה, צמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול ומערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית. גרסת הדיזל החסכונית (TDI BlueMotion) זוכה במנוע טורבו דיזל חדש, 1.4 ליטר שלושה צילינדרים (במקום 1.2 ליטר) בהספק של 75 כ"ס המציע צריכת דלק מרשימה של 32.2 ק"מ לליטר, לעומת 30.3 ק"מ לליטר עם המנוע הקודם.
גם הגרסה החמימה והחסכונית של הפולו, הפולו בלו GT, מתעדכנת בדגם 2014 כאשר מעבר לעיצוב המעודכן, עיקר השינויו הוא במנוע ה-1.4 ליטר טורבו ACT של הדגם הזוכה לתוספת הספק של 10 כ"ס לכדי הספק מרבי של 150 כ"ס. המומנט מרבי לא השתנה ועומד על 25.5 קג"מ. דגם זה מוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.8 ק"מ לליטר.
בנוסף לכל, פולקסווגן עדכנה את חבילת R-line של הפולו המוסיפה לדגם חישוקי "16 או "17 בעיצוב ייחודי, פוגש קדמי בעיצוב ספורטיבי וגריל חצי אטום בשחור מבריק. תא הנוסעים מתובל בריפוד מושבים שונה, גלגל הגה ספורטיבי וגימור ייחודי.