פולקסווגן מציגה גרסה חדשה לטרנספורטר עם יכולת שטח לא מבוטלת. אגדת הסינכרו ממשיכה.
אי שם בשנות השמונים, הציגה פולקסווגן גרסת שטח לטרנספורטר בשם סינכרו. הסינכרו היה מצויד בדיפרנציאל ויסקוזי שאפשר הנעה כפולה בעת הצורך בכל מקרה בו הגלגלים האחוריים היו במצב של החלקה ובחלק מהדגמים אף היה הילוך כוח אמתי. בכל מקרה, תוכלו למצוא בישראל כמה מכורים אמתיים לדגם ולא מעט אגדות שטח נקשרו בשמו של הטרנספורטר סינכרו.
פולקסווגן לאורך השנים, הקפידה להציג דגמי הנעה כפולה לטרנספורטר, אך אף אחד מהם לא זכה לאותה יראת כבוד. כעת, פולקסווגן מציגה משהו שנראה הרבה יותר קרוב לאגדה המקורית בשם "Rockton 4Motion”. הרקטון מצויד במערכת Haldex (דיפרנציאל מרכזי) להנעה כפולה, כולל נעילת דיפרנציאל אחורית ומרווח גחון של 33 ס"מ מכובדים. בחזית הרקטון נמצא מנוע דיזל 2.0 TDI בשני הספקים של 140 ו-180 כ"ס, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית.
כיאה לדגם ולמשפחת טרנספורטר בכלל, ישנה רשימת אופציות ארוכה כולל מגני גחון, תיבת הילוכים שונה עם הילוך כוח ועוד. מחירה של גרסה זו, כרגיל מאוד גבוהה ועל גרסת הבסיס דורשת פולקסווגן מחיר של 34,500 אירו.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/zR7TccW8Fzo?rel=0{/iframe}