2023 פולקסווגן אמארוק החדש
פולקסווגן אמארוק החדש.
2023 פולקסווגן אמארוק החדש
פולקסווגן אמארוק החדש.

פולקסווגן מסירה את הלוט מעל דגמי 2023 החדשים של האמארוק, דור שני לטנדר הבינוני של פולקסווגן המתחרה מול דגמים כגון טויוטה היילקס ואיסוזו D-MAX. בניגוד לדור הקודם של הדגם (2010-2020) אשר היה דגם בייצור עצמי מלא, פולקסווגן אמארוק החדש מבוסס הפעם על פורד ריינג'ר החדש.

 

עם אורך של 5,350 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,270 מ"מ האמארוק החדש אורך יותר ב-96 מ"מ מהדגם היוצא ועם תוספת של 173 מ"מ לבסיס הגלגלים וכמובן שלא תופתעו לגלות כי למעט הפרש סמלי של 2 ס"מ הדגם זהה בגודלו לריינג'ר של פורד. פולקסווגן תשווק את האמארוק בגרסת קבינה יחידה או כפולה, עם הנעה כפולה 4MOTION כסטנדרט (עם תיבת הפחתה) ולדגם כושר גרירה של עד 3.5 טון, כושר העמסה של עד 1.16 טון (1.0 טון בדגם היוצא) וכושר צליחת מעבר מים של 80 ס"מ, לעומת 50 ס"מ בלבד בדגם היוצא. 

 

2022 פולקסווגן אמארוק החדש
מבוסס הפעם על פורד ריינג'ר.

היצע המנועים בדגם זהה למוכר לנו מהריינג'ר של פורד, פחות או יותר, והוא כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספקים של 150 כ"ס או 170 כ"ס עם מומנט מרבי של 41.3 קג"מ, מנוע 2.0 ליטר דיזל טווין-טורבו בהספק מרבי של 205 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ, מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל בהספק של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 61.1 קג"מ ולחובבי הבנזין נמצא את מנוע ה-2.3 ליטר טורבו של פורד בהספק מרבי של 302 כ"ס ומומנט מרבי של 46 קג"מ. 

 

למעט דגמי הבסיס המשודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית, עם אופציה לתיבת 6 הילוכים אוטומטית, כל שאר המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 10 הילוכים אוטומטית, כמובן שכל זה זהה למוכר לנו מהריינג'ר של פורד. 

 

2023 פולקסווגן אמארוק החדש תא הנוסעים
עשיר ואיכותי יותר למראה מתא הנוסעים של הריינג'ר.

למרות שהדגם מבוסס על פורד ריינג'ר, תא הנוסעים של האמארוק זכה לעיצוב ייחודי משלו, מופקד ואיכותי יותר למראה. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע "12 אנכי ("10 בדגמי הבסיס). הבסיס הוא כנראה מערכת SYNC4 של פורד אך הממשק הגרפי ייחודי לפולקסווגן, כך גם לוח המחוונים הדיגיטלי המלא "8 או "12 המציג גרפיקה שונה וייחודית לפולקסווגן. 

 

2023 פולקסווגן אמארוק
אמארוק החדש.

כיאה לטנדר מודרני, פולקסווגן אמארוק החדש ישווק עם מגוון עשיר של מערכת בטיחות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה ראשית אדפטיבית IQ.LIGHT ועוד. 

 

רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מגוון עשיר של גרסאות ותוספות, כמו גרסת PanAmericana המכוונת לשטח עם חישוקי "18 וצמיגי שטח, הגבהת מרכב נוספת, מגיני גחון ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.