כשנתיים לאחר שחשפה את האוטופיה (Utopia), פגאני חושפת את הגרסה הפתוחה של הדגם - אוטופיה רודסטר - השומרת על משקל הנוצה של גרסת הקופה (1280 ק"ג) וגם עם מנוע ה-6.0 ליטר V12 טווין-טורבו שכמו בכל דגמי פגאני מקורו במרצדס AMG. פגאני תייצר רק 130 יחידות מיצירת האמנות המוטורית הזו במחיר בסיס של 3.1 מיליון אירו ליחידה.
הפגאני אוטופיה רודסטר מצוידת בגג מקרבון הניתן להסרה ומכיוון שלא ניתן לאחסון את הגג בחלל הרכב, פגאני ציידה את הדגם בתיק המאוחסן מאחורי המושבים בו הרוכשים ימצאו גג אריג קל הניתן להתקנה מהירה במקרה בו גשם יפתיע את הרוכשים בדרך.
מנוע ה-6.0 ליטר V12 טווין-טורבו של הדגם מייצר הספק מרבי 864 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 112 קג"מ המתקבל בין 2,800-5,900 סל"ד. הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך תיבת 7 הילוכים ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. תיבת ההילוכים פותחה במיוחד עבור הדגם יחד עם חברת Xtrac הבריטית, הרוכשים יכולים לבחור בין גרסה אוטומטית או ידנית.
יש בשוק עוד רכבים בסכום עתק של מעל ל-3 מיליון אירו, אך כאשר אתם רוכשים מכונית של פגאני אתם מבינים בדיוק על מה שילמתם סכום כזה שכן לכל פינה בדגם שלא תסתכלו אליה תמצאו משהו ייחודי. תסתכלו לדוגמה על הקליפרים של מערכת הבלימה, אלו לא קליפרים שהגיעו מאיזה מחסן של יצרנית בלמים אלא פותחו ועוצבו במיוחד עבור הדגם כדי שיהיו קלים במיוחד, כך גם כל הכפתורים מאלומיניום, לוח המחוונים, גלגל ההגה, מראות הצד, המושבים ועוד וזה לא מסתיים רק במקום החשוף לחוץ אלא גם אם תרימו את מכסה המנוע האחורי תמצאו אותה רמה של הקפדה וגימור.
כמו בדגם הקופה, גם האוטופיה רודסטר מצוידת בחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי בגדלים של "21 מלפנים ו-"22 מאחור עליהם מולבשים צמיגי פירלי PZero Corsa בפיתוח ייעודי עבור הדגם במידות של 265/35 מלפנים ו- 325/30 מאחור. הצמיגים כוללים חיישנים שמעבירים מידע על מצב הצמיגים למערכות הדינמיות של הדגם.