יונדאי חושפת הבוקר את הטוסון N ליין, גרסה במראה ספורטיבי וכיול ספורטיבי יותר לטוסון 2021 החדש, אותו נפגוש בישראל כבר בקרוב. אם חבשנו בעבר שיהיה מדובר בגרסה ספורטיבית של ממש לדגם, אז טעינו כי הדגם אמנם זכה לכיול קצת ספורטיבי יותר אך לא מדובר בגרסת ביצועים של ממש אלא בעיקר בחבילת עיצוב ספורטיבית, מקיפה, שתהיה זמינה עם כל המנועים המוכרים של הטוסון החדש, החל מדיזל 135 כ"ס ועד לפלאג-אין 265 כ"ס.
בצד הויזואלי, חבילת N ליין מעניקה לטוסון את המראה הספורטיבי יותר עם עיצוב שונה במעט ורחב יותר לגריל הקדמי, כונסי אוויר גדולים יותר בתחתית הפגוש, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי לחבילה זו, גימור בשחור מבריק למראות הצד, למסגרת החלונות, למסגרת הפנסים הראשיים והאחוריים ולגג. מאחור נמצא ספוילר גג בולט יותר ועיצוב חדש לפגוש האחורי המסתיים במגלש אחודי דמוי דיפיוזר וצמד סופיות אגזוז בולטות בגימור כרום מבריק.
המראה הספורטיבי לא עוצר בחוץ וגם בתא הנוסעים נמצא אווירה תואמת עם מושבי ספורט N בריפוד עור משולב באלקטנרה, גלגל הגה ספורטיבי, תקרה בגוון כהה, דוושות בגימור מתכתי ותפירה קונטרסטית באדום על ההגה ובמקומות נוספים בתא הנוסעים.
מהנדסי יונדאי שדרגו את כיול המתלים בדגם בכדי שאלו יתאימו למראה הספורטיבי יותר, במיוחד בדגמים המצוידים במערכת בולמים אדפטיביים הכוללים בורר מצבי שיכוך של הבולמים. בנוסף, גם כיול ההיגוי השתנה עם היגוי כבד יותר ומרכוז חזק יותר.
כאמור, הטוסון N ליין יהיה זמין עם כל המנועים המוכרים של הטוסון החדש, 1.6 דיזל 136 כ"ס, 1.5 טורבו 150 כ"ס, 1.6 טורבו 48V בהספקים של 150 או 180 כ"ס, 1.6 טורבו היברידי 230 כ"ס ו-1.6 טורבו היברידי פלאג-אין 265 כ"ס.
לצד כל זה נמצא את האבזור העשיר של הדגם, כולל מולטימדיה ולוח מחוונים בגודל "10.25, תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים באמצעות כפתורים, תאורת אווירה היקפית ב-64 גוונים, שקעי טעינה לכל נוסעי הרכב, משטח טעינה אלחוטי, מערכת שמע מבית KERLL, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים ועוד, כל זה לצד שפע של מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומת עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, שימוש במידע ממערכת הניווט ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת יציאה בטוחה מהרכב ועוד.