סיטרואן משדרך תיבת 8 הילוכים אוטו' למנוע ה-1.2 ליטר טורבו 130 כ"ס של הדגם. בהמשך השנה גם בישראל.
סיטרואן החלה לשווק באירופה את הקרוסאובר C5 איירקרוס עם מנוע 1.2 טורבו 130 כ"ס בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. עד עתה, מנוע זה שווק באירופה עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. את גרסת ההנעה החדשה הזו אנחנו מצפים לפגוש בישראל בהמשך השנה, גרסה שתאפשר ללובינסקי לשווק את הדגם ברמת הגימור הבכירה SHINE PK במחיר של פחות מ-170 אלף שקל.
מנוע ה-1.2 ליטר PureTech מוכר לנו מדגמים רבים של פיג'ו וסיטרואן, כאן הוא כמו ב-3008 בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.5 קג"מ. עם תיבת 8 הילוכים אוטו' לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.3 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר.
קצת מאוחר יותר השנה, ובדרך גם לישראל, סיטרואן תחל לשווק את הדגם בגרסה היברידית פלאג-אין (PHEV) עם מערכת הנעה המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס עם מנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ המשולב בתיבת 8 הילוכים אוטו'. ההספק הכולל של המערכת עומד על 225 כ"ס. את אותה המערכת נמצא גם בפיג'ו 3008 אך זה משווק גם בגרסת הנעה כפולה HYBRID4 עם מנוע חשמלי אחורי המעלה את ההספק הכולל ל-300 כ"ס.
הדגם מצויד בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.2kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש.