סיטרואן חושפת את דגמי 2022 החדשים של ה- C5 איירקרוס אשר זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים ועוד. סיטרואן C5 איירקרוס הוא דגם מקביל לפיג'ו 3008 והוא הוצג לראשונה באפריל 2017. מקבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, נמסר כי סיטרואן C5 המחודש צפוי להגיע לישראל רק בתחילת 2023.
סיטרואן העניקה ל- C5 איירקרוס עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם המעניקה לו מראה נקי, מודרני ודינאמי יותר. נוכל למצוא עיצוב חדש לפנסים הראשיים עם חתימת תאורת יום חדשה הממשיכה אל צלעות הגריל וכן עיצוב חדש לפגוש הקדמי עם כונס אוויר במראה ספורטיבי יותר. נמצא גם עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים ועיצוב חדש לפנסים מאחור עם חתימת תאורה חדשה. בשורה התחתונה, מדובר בעדכון מוצלח מאוד.
גם בתא הנוסעים אנחנו פוגשים עדכון מקיף למדי, הקונסולה המרכזית זכתה לעיצוב חדש לחלוטין עם מערכת מולטימדיה "10 חדשה ומתקדמת יותר (במקום "8) בעיצוב צף כמו בשאר דגמי סיטרואן העדכניים, כגון C5 X החדשה, עיצוב חדש לפתחי המיזוג המרכזיים שעברו לתחתית המסך וממשק קיצורים חדש למערכת המולטימדיה - מבוסס מגע. גם הקונסולה בין המושבים זכתה לארגון מחדש שכן מוט ההילוכים הוחלף בכפתור קטן דבר שאפשר להגדיל את האחסון בין המושבים.
לצד שדרוגים אלו נוכל למצוא אופציות חדשות לריפודי המושבים, מושבי נוחות משופרים (ADVANCED COMFORT) עם ספוג זיכרון בעובי של 15 מ"מ עם אופציה לעיסוי וחימום, תוספת של שקעי USB, אופציות חדשות לגימור בתא הנוסעים ועוד. הדגם ממשיך להציע שלושה מושבים נפרדים מאחור הנעים על מסילה ומאפשרים להגדיל את נפח תא המטען מ-580 ליטר ל-720 ליטר בדגמי הבנזין והדיזל או 460 ליטר עד 600 ליטר בדגם הפלאג-אין.
היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי וימשיך להתבסס על מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 130 כ"ס עד 180 כ"ס וכן יחידת הנעה היברידית פלאג-אין על בסיס מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 225 כ"ס ומומנט מרבי של 36.2 קג"מ. סוללה בקיבלות של 13.2kWh מאפשרת לדגם הפלאג-אין טווח נסיעה של כ-55 ק"מ.