סוזוקי מסירה את הלוט מעל דגמי 2022 החדשים של סוזוקי קרוסאובר (סוזוקי S-CROSS באירופה), דור שלישי לקרוסאובר המשפחתי של סוזוקי שמעולם לא ניראה כמו קרוסאובר אך בזכות הגבהת מרכב נחשב לסוג של כזה. הקרוסאובר החדש כבר יכול לשאת את השם הזה שכן כעת אכן מדובר בקרוסאובר של ממש, ויזואלית לפחות.
מהפרופיל עוד אפשר לזהות את הדגם היוצא עם סגנון דומה של חלונות צד וקו מותניים העולה כלפי מעלה ככל שמתקדמים לאחור, אך מהחזית ומאחור אנחנו פוגשים עיצוב חדש לחלוטין, מוחצן, זקוף ובעיקר פרופורציונלי יותר המעניק לדגם מראה של SUV. למרות המראה החדש, מדובר למעשה רק במתיחת פנים מקיפה לדגם היוצא שכן הדגם מבוסס על אותה פלטפורמה של הדגם היוצא (מחוזקת) והוא גם בעל מידות זהות לחלוטין לאלו של הדגם היוצא, עם אורך של 4,300 מ"מ, רוחב של 1,785 מ"מ, גובה של 1,585 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,600 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 430 ליטר.
בתחום ההנעה אנחנו פוגשים את אותה יחידת הנעה 1.4 ליטר טורבו (K14D) המוכרת לנו מהדגם הנוכחי העושה שימוש במערכת סיוע היברידית 48V. למנוע הספק מרבי של 129 כ"ס ומומנט מרבי של 24 קג"מ המתקבל החל מ-2,000 סל"ד. המנוע משודך כמו בדגם הנוכחי לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והביצועים בדגם עומדים על 0-100 קמ"ש ב-9.5 שניות (10.2 שניות לדגם הנעה כפולה) ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית ובין הנעה קדמית בלבד או כפולה ALLGRIP.
אם העיצוב החיצוני רמז לנו כי למעשה מדובר רק במתיחת פנים מקיפה לדגם, תא הנוסעים המעודכן של הדגם מבהיר לנו שזה אכן המצב. מה שבעיקר השתנה הוא עיצוב מחדש של האלמנט המרכזי של הדשבורד, בכדי לאכלס את מערכת המולטימדיה החדשה של סוזוקי עם מסך מגע "7 או "9 הכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי - חיבור אלחוטי עם מערכת "9. גלגל ההגה נותר ללא שינוי אך מאחוריו נמצא גרפיקה חדשה ללוח המחוונים ומסך "4.2 חדש במרכז לוח המחוונים.
בתחום האבזור נוכל למצוא בקרת אקלים מפוצלת, תאורת LED ראשית, מפתח חכם, חלון גג פנורמי, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת, זיהוי תמרורים, מצלמת 360 מעלות, חיישני חנייה ועוד.