סובארו חושפת בניו יורק את הקונספט למכונית הביצועים WRX הבאה של החברה. עכשיו נשאר רק לא לקלקל את העיצוב.
לפני מספר ימים נחשפנו אל תמונות ראשונות של הקונספט לסובארו WRX החדשה והערב (רביעי) בתערוכת ניו יורק, חושפת סובארו רשמית את WRX קונספט, מכונית הביצועים של החברה על בסיס האימפרזה (B3).
לפני מספר שנים, סובארו הכריזה על הפרדה עתידית בין דגמי ה-WRX לבין דגמי האימפרזה והקונספט WRX המוצג כיום חותם את אותה הפרדה, עיצובית לפחות גם אם לא מכאנית.
עיצוב הקונספט מוחצן, כוחני ומרהיב ולא מתיר ספק לצופה מהצד שכאן מדובר במכונית ביצועים. עם מראה של קופה 4 דלתות, פגוש שש אלי קרב עם כונסי אוויר וגריל עצומי ממדים וכמובן, כנוס אוויר גדול על מכסה המנוע הרומז על מצנן ביניים גודל ממדים השוכן תחתיו. גם לצופה מאחור, אין ספק שמדובר במכונית ביצועים במיוחד עם הדיפיוזר השחור והבולט בתחתית הפגוש המעוטר בארבע יציאות מפלט.
לדגם הקונספט מידות של 4,521 מ"מ אורך, 1,889 מ"מ רוחב, 1,389 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,761 מ"מ הגדול משמעותית מזה של האימפרזה החדשה עם 2,644 מ"מ בלבד. אלו מידות גדלות למדי למכונית ספורט ובסיס הגלגלים הארוך ביחד עם מרכז הכובד הנמוך יספקו לדגם יציבות כיוונית גבוהה ושליטה על טובה על המגבלות, אך פחות "שובבות" וקסם שיש למכוניות ספורט עם בסיס גלגלים קצר.
נכון לעכשיו, סבוארו לא מפרסמת נתונים על יחידת ההנעה של הדגם, למעט העובדה שברור כי מדובר במנוע טורבו כלשהו ושההנעה תהיה כפולה AWD. סובארו אף לא רומזת על תאריך ייצור עתידי של הדגם.