סובארו WRX S4 היא גרסת סובארו WRX לשוק היפני, מצוידת במנוע 2.0 טורבו עם 300 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה CVT.
סובארו חושפת היום (ב') ביפן את מכונית הספורט סדאןWRX S4 החדשה המהווה למעשה את הגרסה לשוק היפני (בלבד) של סובארו WRX החדשה שהוצגה בחודש נובמבר האחרון. ה-S4 מצוידת במנוע הטורבו החדש של סובארו - FA20-DIT, מנוע שהוצג לראשונה עם סובארו לבורג' (אימפרזה סטיישן), המייצר בדגם הספק מרבי של 300 כ"ס, זאת לעומת 268 כ"ס בלבד ב-WRX “העולמית".
סובארו WRX S4 מצוידת כאמור במנוע 2.0 ליטר טורבו (Twin-Scroll והזרקת דלק ישירה) המייצר בדגם הספק מרבי של 300 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ בין 2,000-4,800 סל"ד. המנוע מדושך לתיבת רציפה (Sports linear Toro Nick CVT) עם 6 יחסי העברה מתוכנתים במצב הידני הרגיל או 8 יחסי העברה במצב #S בבורר מצבי הנהיגה SI-DRIVE. הדגם לא יוצע עם תיבת הילוכים ידנית.
כמקובל ביפן, סובארו לא מפרסמת את נתוני הביצועים של הדגם אך ניתן לצפות לנתון של כ-5.7 שניות 0-100 קמ"ש, זאת לעומת 6.0 שניות ב-WRX עם תיבה רציפה (5.5 שניות בדגם הידני).
הדגם משווק ביפן גם בגרסת S הכוללת מספר שדרוגים קוסמטיים ומכניים כגון חישוקי "18 בעיצוב ייחודי ובולמי בילשטיין כסטנדרט. שתי הגרסאות מצוידות בדור השלישי של מערכת הבטיחות EyeSight של סובארו הכוללת מערכת בלימה אוטו' (כולל זיהוי הולכי רגל), מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית.
במקביל לחשיפתה של ה-WRX S4, סובארו הציגה בנוסף את הגרסה לשוק היפני של ה-WRX STI החדשה. כמו ה-WRX STI המשווקת אצלנו ובשאר העולם המצוידת במנוע ה-2.5 טורבו של הדור הקודם (300 כ”ס ו-41.5 קג”מ) גם הגרסה לשוק היפני של ה-WRX STI ממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-2.0 טורבו EJ20 של הדור הקודם (בגרסה לשוק היפני), עם הספק מרבי של 308 כ"ס ב-6,400 סל"ד ומומנט מרבי של 43 קג"מ בין 2,500-4,400 סל"ד.