עד היום, אם רציתם סובארו BRZ עם מערכות בטיחות מתקדמות האופציה היחידה הייתה לבחור בדגם האוטומטי, דבר שמרבית לקוחות הדגם בישראל בחרו שלא לעשות. סובארו מכריזה כעת כי היא פיתחה גרסה ייחודית של מערכת הבטיחות EyeSight עבור רכבים עם תיבת הילוכים ידנית אותה היא תחל לשווק בקרוב ב- BRZ הידנית - בשוק היפני.
מערכת EyeSight לרכבים ידניים פחות עשירה ביכולות שלה מזו לרכבים אוטומטיים אך היא עדיין כוללת בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על תחילת נסיעה של רכב קדמי והתרעה על תנועה חוצה מאחור. בשלב זה לא ברור האם סובארו תשווק את המערכת עם הדגם גם בשווקים מחוץ לשוק היפני.
בניגוד לדגם האוטומטי בו בקרת השיוט האדפטיבית פועלת בכל טווח המהירויות, בדגם הידני המערכת נכנסת לפעולה רק מעל 30 קמ"ש ורק בהילוך שני עד שישי. אם הנהג העביר להילוך סרק למשך 5 שניות או לחץ באופן רצוף על דוושת המצמד למשך 5 שניות, המערכת תתנתק. המערכת תתנתק גם בגלישה לעצירה כאשר מהירות הנסיעה נמוכה מ-25 קמ"ש.
בישראל ובארה"ב, לדוגמה, הרוב המוחלט של הלקוחות בחרו בתיבת הילוכים ידנית למרות החוסר במערכת הזו, בשוק היפני לעומת זאת רק 60% בחרו בדגם הידני נטול המערכות ובסובארו יפן מאמינים שהתוספת הזו תחזיר לקוחות שוויתרו על הדגם בשל העדר מערכות בטיחות מתקדמות בגרסה הידנית.