סובארו חושפת גלגול מתקדם לקונספט ויזיב שהוצג בשנה שעברה, קרוב יותר לייצור ועם מערכת הנעה היברידית עם מנוע 1.6 טורבו חדש.
בתערוכת ז'נבה 2013, סובארו חשפה את הקונספט ויזיב והיום (ג') בתערוכת ז'נבה 2014 היא חושפת את הקונספט ויזיב 2, גלגול מתקדם יותר של דגם הקונספט הקודם שניראה הפעם קרוב למדי לפס הייצור ומוצג יחד עם מערכת הנעה היברידית חדשה.
הקונספט, שככל הניראה רומז על הטרייבקה (B9) החדש, נשען על שפת העיצוב העדכנית של סובארו אותה ראינו בלגאסי (B4) החדשה ובמיוחד בקונספט לבורג' – אימפרזה סטיישן למעשה ששיווקה ביפן החל בחודש האחרון. לדגם הקונספט מידות של קרוסאובר מרווח עם אורך של 4,435 מ"מ, רוחב של 1,920 מ"מ, גובה של 1,530 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,730 מ"מ.
דגם הקונספט הקודם, הוצג עם מערכת הנעה היברידית-דיזל ואילו הויזיב 2 מוצג עם מערכת הנעה היברידית המבוססת על מנוע 1.6 טורבו DIT החדש של סובארו (170 כ"ס ו-25.5 קג"מ) המשודך בדגם לתיבת הילוכים CVT-Lineartronic רציפה. מנוע הטורבו נעזר בשני מנועים חשמליים, אחד קטן מלפנים ואחד גדול וחזר יותר מאחור מה שמעניק לדגם הנעה כפולה. סובארו לא מספקת נתונים טכניים על מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של החברה.