ניסאן נוט כבר לא משווקת בישראל מזה מספר שנים, פשוט כי הלקוחות מעדיפים קרוסאובר ולא רכבים בתצורת מיניוואן שימושי. כעת, כשמונה שנים לאחר השקת הדור השני, ניסאן חושפת ביפן את הנוט 2021 החדשה, דור שלישי לדגם שהפעם ישווק עם הנעה היברידית e-Power בלבד.
הנוט החדשה מציגה עיצוב עגלגל, מודרני וחביב למראה שנשען על שפת העיצוב החדשה של ניסאן שהוצגה לאחרונה עם הקרוסאובר החשמלי ניסאן אריה. הדגם נשען על פלטפורמת CMF-B המודרנית ולדגם אורך של 4040 מ"מ, רוחב של 1695 מ"מ, גובה של 1520 מ"מ ובסיס גלגלים של 2580 מ"מ, כך שהיא למעשה קטנה במעט מהדגם היוצא, קצרה יותר ב-50 מ"מ וקיצוץ של 20 מ"מ בבסיס הגלגלים, למעט מידת הרוחב הצנועה והגובה שנותרו ללא שינוי. יחד עם זאת היא גדולה ומרווחת יותר מהמיקרה כפי שאמור להיות.
כאמור, הנוט החדשה תשווק עם מערכת הנעה היברידית בלבד, מדובר במערכת e-POWER שהוצגה עוד עם הדגם היוצא. זו מערכת הנעה היברידית בה מנוע הבנזין משמש כגנרטור לטעינת הסוללה וכל ההנעה מתבצעת באמצעות המנוע החשמלי בלבד. מנוע הבנזין הוא מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי בהספק של 82 כ"ס והוא כאמור משמש לטעינת הסוללה הקטנה המזינה מנוע חשמלי בהספק של 116 כ"ס ומומונט מרבי של 28.5 קג"מ. השילוב הזה מאפשר לקבל את היתרונות של רכב חשמלי עם הרבה מומנט הזמין מסל"ד אפסי, בלי חרדת הטווח כמובן ובנוסף, זו מערכת פשוטה יותר ממערכת הנעה היברידית רגילה.
צריכת הדלק בדגם עומדת על 29.5 ק"מ לליטר בתקן WLTC היפני, זה קצת פחות טוב מהנתון של היאריס ההיברידית לה צריכת דלק משולבת של 35.8 ק"מ לליטר באותו התקן. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין הנעה קדמית או כפולה.
כמו העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים מעוצבת בהשראת תא הנוסעים של ניסאן אריה כולל חיבור תחת מסגרת אחת, אך מדורגת, של לוח המחוונים הדיגיטלי ומערכת המולטימדיה בעיצוב צף. הנוט החדשה מצוידת כסטנדרט במערכת הבטיחות ProPilot של ניסאן כולל בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית ועוד.