ניסאן מציגה את המוראנו האירופאי לראשונה עם מנוע דיזל 190 כ"ס ועיצוב חדש לגריל.
באירופה, הסיכוי למכור רכב ללא מנוע דיזל בהיצע, זה כישלון ידוע מראש. עד עתה לא הוצא המוראנו עם מנוע דיזל וניסאן הרגישה את זאת הייטב במכירות. לא פחות משמונה שנים לקח לניסאן להציע את המוראנו עם מנוע דיזל, אך עכשיו הוא כאן.
המוראנו דיזל עושה שימוש במנוע 2.5 ליטר טורבו דיזל dCi המוכר מהנווארה. כאן המנוע מספק 190 כ”ס (לעומת 174 כ"ס בנווארה) ומומנט של 45.9 קג"מ. עם מנוע הדיזל זונחת ניסאן את התיבה הרציפה והמוראנו דיזל מקבל תיבת 6 הילוכים אוטומטית.עם המנוע הזה, צריכת הדלק המשולבת עומדת על 8 ליטר ל-100 ק"מ, שיפור ניכר מגרסת הבנזין 3.5 ליטר.
יחד עם המנוע החדש, ניסאן מציגה פנים חדשות למוראנו. הסיבה לשינוי, זה האילוץ ההנדסי להכניס רדיאטור גדול יותר הדורש יותר זרימת אוויר. הגריל שונה במקצת, הפגוש מכיל כעת פתח כניסת אוויר גדול יותר ופנסי הערפל שונים במקצת מגרסת הבנזין.