2020 קיה סורנטו החדש
סורנטו החדש.
2020 קיה סורנטו החדש
סורנטו החדש.

מנוע ה-2.2 דיזל מקבל תיבת 8 הילוכים DCT, מנוע ה-2.4 ליטר מוחלף במנוע 2.5 ליטר חדש ולראשונה, הסורנטו ישווק גם עם מערכת הנעה היברידית.

 

את הדור הרביעי של הסורנטו קיה תחשוף בתחילת החודש הבא בתערוכת ז'נבה, אך שיתכן כי תעשה את זה עוד החודש בשוק הבית הקוריאני. תמונות של הדגם שצולמו בזמן צילומי סרטון תדמית אפשרו לנו לצפות בדגם מכל הזוויות וללא כל הסוואה, כעת גם רשימת המנועים של הדגם דולפת לרשת.

 

למעט מנוע ה-2.2 דיזל של הדגם 200 כ"ס של הדגם שממשיך מהדגם היוצא (לאחר מקצה עדכונים), שאר המנועים חדשים ולא הוצעו עם הדגם הנוכחי. אם נתחיל במנועים הרלוונטיים לשוק המקומי שלנו, אז למעט מנוע ה-2.2 ליטר דיזל נמצא גם מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי (GDI Smartstream) בהספק של 190 כ"ס ו-24.5 קג"מ אשר יחליף את מנוע ה-2.4 ליטר 188 כ"ס של הדגם הנוכחי. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' (חדשה) ויוצע עם הנעה קדמית או כפולה. מנוע ה-2.2 ליטר דיזל משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים במקום לתיבת ה-8 הילוכים אוטומטית שבדגם הנוכחי.

 

2020 קיה סורנטו החדש
מנוע 2.5 טורבו במקום 3.5 ליטר V6.

את מנוע ה-3.5 ליטר V6 עם 277 כ"ס יחליף עוד מנוע חדש בקיה: 2.5 ליטר טורבו T-GDI בהספק מרבי של 290 כ"ס ומומנט מרבי של 43 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים DCT והנעה כפולה כסטנדרט. מנוע זה הוצג לראשונה עם האופטימה K5 החדשה, שם הוא מספק נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות.

לראשונה, הסורנטו ישווק עם מערכת הנעה היברידית והיברידית פלאג-אין, מערכת אותה נפגוש בהמשך השנה גם בסורנטו המחודש. למיטב הבנתנו המערכת תהיה זהה בין הגרסה ההיברידית לגרסת הפלאג-אין, ההבדל יהיה כמובן בגודל הסוללה ובטווח הנסיעה החשמלי. מדובר במערכת הנעה חדשה בקיה המבוססת על גרסה להנעה היברידית של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו של החברה ובשילוב שני מנועי חשמליים (גנרטור לטעינה ומנוע חשמלי נוסף להנעה) ההספק הכולל של המערכת יעמוד על כ-220 כ"ס. המערכת תשווק עם הנעה קדמית או כפולה ומשולבת בתיבת 6 הילוכים אוטומטית - אותה תיבה של האופטימה ההיברידית - תיבה ללא ממיר מומנט.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.