לאחר שחשפה בחודש אוגוסט האחרון את הסורנטו פלאג-אין החדש, קיה מודיעה כעת על תחילת הייצור של הדגם וחושפת לראשונה את נתוני צריכת הדלק וטווח הנסיעה החשמלי של הדגם.
הסורנטו פלאג-אין מצויד בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 13.8kWh שתאפשר לו טווח נסיעה חשמלי משולב של עד 57 ק"מ בתקן WLTP ואם תנהגו בעיר בלבד תוכלו להשיג טווח נסיעה חשמלי של עד 70 ק"מ. פליטת ה-CO2 של הדגם עומדת על 38 גרם/ק"מ מה שאומר שגם בישראל הדגם יהיה זכאי להטבה מלאה של דגם פלאג-אין. נסיעה חשמלית מלאה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 130 קמ"ש.
הסורנטו פלאג-אין מצויד באותה מערכת שהוצגה עם הסנטה פה PHEV החדש (אותו נפגוש החודש בישראל), מדובר במערכת הנעה המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו המייצר 180 כ"ס ו-27 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק של 90 כ"ס ו-31 קג"מ המשולב בתיבת ה-6 הילוכים אוטומטית של הדגם המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים. ההספק המשולב של המערכת עומד על 265 כ"ס והמומנט המרבי על 35.7 קג"מ.
אלו נתונים ההופכים את הסורנטו פלאג-אין לגרסה החזקה ביותר של הדגם עבור השוק האירופי, בשוק האמריקאי לעומת זאת הסורנטו החדש משווק גם בדגם 2.5 ליטר טורבו עם 290 כ"ס ו-42.7 קג"מ המשודך לתיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים DCT-8 ולמערכת הנעה כפולה.