פולקסווגן חושפת את דגמי 2024 המחודשים של פולקסווגן T-Cross, הקרוסאובר העירוני של פולקסווגן המקביל לסיאט ארונה ומשווק מאז שנת 2019 כמתחרה לדגמים כגון קיה סטוניק, יונדאי באיון ועוד. לפני הכל, קחו בחשבון שכל התמונות המוצגות כאן הן של רמת הגימור R ליין הבכירה והספורטיבית של הדגם.
עיצוב חדש לפגוש הקדמי יחד עם פנסי LED ראשיים חדשים וחתימת תאורה חדשה שמתחילה בפנסים וממשיכה לאורך הגריל הקדמי מעניקים לדגם מראה מודרני יותר, כך גם הפנסים המעודכנים מאחור עם חתימת התאורה החדשה, העיצוב החדש לפגוש האחורי והעיצובים החדשים לחישוקי הגלגלים. ברמות הגימור הגבוהות נמצא פנסי Matrix IQ אדפטיביים.
תא הנוסעים של פולקסווגן T-Cross המחודש זכה גם הוא לשדרוג ואם בעבר הוא כמעט וזהה לחלוטין לתא הנוסעים של הפולו, בדגמי 2024 של הדגם הוא זכה לעיצוב קצת ייחודי משלו, בעיקר באזור מערכת המולטימדיה (חדשה) שזכתה לעיצוב ייחודי למסגרת התוחמת מסך מגע בגדלים של "8 או "9.2, בהתאם לרמת הגימור. לוח מחוונים דיגיטלי "8 או "10.25 מוצע כעת כסטנדרט ולשדרוג האווירה בתא הנוסעים פולקסווגן עטפה את הדשבורד וחלק מהדלתות הקדמיות באריג דמוי עור רך למגע. כמו בפולו המחודשת, ברמות הגימור הגבוהות, פולקסווגן התקינה ממשק מגע לשליטה על בקרת האקלים במקום ממשק כפתורים סטנדרטי ונוח יותר לשימוש.
כמו בדגם היוצא נוכל למצוא שורה שנייה הנעה על מסילה באורך של 14 ס"מ המאפשרת להגדיל את נפח תא המטען מ-385 ליטר לכדי נפח ענק, יחסית לסגמנט, של 455 ליטר. קיפול המושבים מאחור יוצר תא מטען עם רצפה שטוחה בנפח גדול של 1,281 ליטר.
היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי: 1.0 ליטר טורבו בהספקים של 95 כ"ס או 115 כ"ס (במקום 110 כ"ס) או 1.5 ליטר טורבו (evo2) בהספק של 150 כ"ס. גרסת ה-95 כ"ס תשווק עם תיבת 5 הילוכים ידנית בלבד, שאר הגרסאות משווקות עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG.
השיווק של פולקסווגן T-Cross המחודש באירופה יחל ברבעון הראשון של 2024.