קבוצת JLR (לנד רובר-יגואר) ממשיכה לשדרג ולחדש את הדגמים שלה בקצב מהיר, כעת הגיע תורו של לנד רובר דיסקברי שהושק בתחילת 2017 ומוצג עכשיו בדגמי 2021 שזכו במתיחת פנים הכוללת בעיקרה שדרוג טכנולוגי מקיף לתא הנוסעים, כמו שאר דגמי הקבוצה, ותוספת של מספר מנועים חדשים.
בצד הויזואלי, דגמי 2021 של הדיסקברי מציגים עדכון קל בלבד, יש עיצוב חדש לגריל הקדמי, יחידות תאורה חדשות בפנסים הראשיים עם חתימת תאורת יום מעודכנת ואם נציץ מאחור, נמצא חתימת תאורה חדשה ומודרנית יותר לפנסים יחד עם עיצוב חדש לפגוש.
עדכון משמעותי הרבה יותר נוכל למצוא בתא הנוסעים. כמו שאר דגמי הקבוצה יש מערכת מולטימדיה חדשה Pivi Pro מתקדמת עם מסך מגע קעור בגודל "11.4 הכוללת עדכוני OTA, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, תפעול קולי וכן סוללה עצמאית המקצרת את זמן הטעינה הראשוני של המערכת. המערכת תומכת בצמיד פעילות אקטיבי המאפשר להשאיר את מפתח הרכב בבית בזמן פעילות ספורטיבית. כמו בשאר דגמי לנד רובר העדכניים נמצא מערכת איוניזציה חדשה ברכב ברמת סינון PM 2.5 המנטרת את איכות האוויר בפנים הרכב ומסננת חלקיקים מזיקים.
בנוסף נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש עם מגוון אפשרויות לתצוגת מידע ממערכת המולטימדיה, תצוגה עילית מתקדמת יותר, נמצא גלגל הגה חדש עם מערך השליטה החדש של לנד רובר המבוסס בחלקו על משטחי מגע ויש גם מערך שליטה חדש על בקרת האקלים מלפנים ומאחור, שם גם נוספה יציאה מרכזית למיזוג לצד אלו שבתקרה ובקורות הדלתות. לנד רובר מציינת כי היא שדרגה את מושבי השורה השנייה והשלישית לטובת נוחות משופרת, נוסעי השורה השנייה ימצאו, כאופציה, תופסנים ייעודיים Click and Go לתליית טאבלטים על משענות המושבים הקדמיים עם שקע USB-A צמוד לטעינת המכשיר.
הקונסולה בין המושבים עודכנה גם היא, את החוגה לתפעול תיבת ההילוכים מחליף מוט אלקטרוני סטנדרטי ושימושי יותר וחלק נכבד מהכפתורים שאכלסו בעבר את הקונסולה פינו את מקומם לשליטה ישירה מהמסך ומערכת בקרת מצבי השטח טריין ריספונס (Terrain Response 2) זכתה לממשק פשוט יותר עם תצוגה תואמת למצב במסך המולטימדיה ולוח המחוונים. כל שקעי ה-USB טייפ A הוחלפו בשקעי טייפ C מודרניים יותר.
בתחום ההנעה נוכל למצוא שני מנועי בנזין חדשים, האחד 2.0 ליטר טורבו חדש עם המייצר הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ בין 1,500-4,500 סל"ד והשני, מנוע 3.0 ליטר טורבו שישה צילינדרים בטור המייצר הספק מרבי של 360 כ"ס ומומנט מרבי של 50 קג"מ בין 1,700-5,000 סל"ד, מנוע זה, ביחד עם מנוע ה-2.0 ליטר החדש, מחליף את מנוע ה-V6 מגדש-על של הדגם היוצא.
גם בגזרת הדיזל יש מנועים חדשים: 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל בהספקים של 250 כ"ס או 300 כ"ס עם מומנט מרבי של 57 קג"מ או 65 קג"מ בהתאמה. כל המנועים נעזרים במערכת מיקרו היברידית MHEV.