בחודש שעבר יגואר חשפה את ה- F Pace המחודש עם עדכון לעיצוב החיצוני ומהפכה עיצובית וטכנולוגית בתא הנוסעים. לטיפול דומה זכתה גם מכונית הסאלון של יגואר, ה-XF, אותה יגואר חושפת כעת. השדרוג המשמעותי ליגואר XF צפוי לאפשר לדגם להתחרות בצורה מוצלחת יותר באודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ועוד, דבר שלדגם טרום מתיחת הפנים זה לא ממש הצליח, למעט כמובן בשוק הבריטי השומר אמונים למותג הבית למרות שהוא כבר מזמן בידיים של טאטא ההודית.
השינויים החיצוניים בדגם לא דרמטיים ובעיקר נועדו להעניק לדגם מראה מלוטש ומודרני יותר באמצעות פנסים חדשים מלפנים ומאחור עם חתימת תאורה חדשה, עיצוב חדש ואפשר לומר גם ספורטיבי יותר לפגוש הקדמי המכיל כעת גריל קדמי גדול ובולט יותר, עיצוב חדש לפגוש האחורי ולחישוקי הגלגלים חותם את העדכון לעיצוב החיצוני.
כמו במקרה של יגואר F פייס, גם ביגואר XF אנחנו פוגשים תא נוסעים פשוט חדש לחלוטין, עם עיצוב חדש ומודרני יותר, שדרוג מקיף לאיכות החומרים ושדרוג טכנולוגי מקיף לא פחות. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה Pivi Pro החדשה של יגואר הכוללת מסך מרכזי "11.4 קמור וכמובן שגם חיבור קבוע לרשת האינטרנט לטובת עדכוני מערכת OTA והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור אלחוטי.
בנוסף נמצא משטח טעינה אלחוטי עם מגבר אות, מושבים חדשים עם עיסוי וחימום/אוורור, בורר הילוכים אלקטרוני חדש במקום זה הרוטורי, ממשק חדש ומודרני למערכת בקרת האקלים, גלגל הגה חדש עם משטחי מגע לתפעול המערכות השונות, מראה מרכזית דיגיטלית מבוססת מצלמה אחורית, צמיד ספורט לפתיחה והתנעה של הרכב במקום מפתח הרכב, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש המחובר למערכת המולטימדיה ומאפשר תצוגה מפוצלת, מערכת סינון אוויר חדשה לתא הנוסעים ומערכת סינון רעשים אקטיבית לטובת חווית נסיעה שקטה ונינוחה יותר.
עם תחילת השיווק באירופה יגואר XF המחודשת תשווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ומנוע דיזל חדש. היצע מנועי הבנזין מתבסס על מנוע 2.0 ליטר טורבו אינג'ניום מהדור העדכני בהספקים של 250 כ"ס ו-37.2 קג"מ או 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות או 6.1 שניות בהתאמה. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' כאשר את דגם 250PS ניתן לקבל עם הנעה אחורית או כפולה ואת דגם 300PS עם הנעה כפולה בלבד.
מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל חדש נעזר כעת במערכת מיקרו-היברידית 48V והוא מייצר בדגם הספק מרבי של 204 כ"ס, לעומת 180 כ"ס בדגם הדיזל היוצא, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות ולצריכת דלק משולבת של 20.4 ק"מ לליטר. גם כאן המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' ורוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין הנעה אחורית או כפולה.
מפרט הבטיחות של יגואר XF זכה למספר שדרוגים כולל תוספת של מערכת יציאה בטוחה, מערך מצלמות חדשות למבט 360 מעלות ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולות גבוהות יותר. בשוק הבריטי לפחות, יגואר הוזילה את הדגם בכ-2000 פאונד לעומת הדגם היוצא.