מרצדס E63 AMG המחודשת תשווק גם עם הנעה כפולה וחבילת ספורט המעלה את ההספק ל-585 כ"ס עם 3.6 שניות 0-100 קמ"ש.
לאחר שהציגה את משפחת דגמי E קלאס החדשים לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה, מרצדס חושפת את גרסת הביצועים של הדגם, E63 AMG, שתוצע בתחילה בדגמי סדאן וסטיישן ובהמשך גם בקופה וקבריולט.
בכדי להתחרות במכוניות כגון אודי RS6 החדשה, מרצדס הציבה בחרטומם של דגמי ה-E63 AMG החדשים, מנוע V8 משופר של הדגם היוצא בנפח 5.5 ליטר. בעזרת צמד מגדשי טורבו ויחס דחיסה שעלה מ-0.9 באר ל-1.0 באר, יחידת הכוח הזו מספקת בדגם המחודש 557 כ”ס ב-5,500 סל”ד ומומנט מרבי של 73.4 קג”מ המתקבל בין 1,750-5,250 סל"ד. שיפור של 32 כ"ס ו-2.0 קג"מ לעומת הדגם היוצא.
מרצדס E קלאס קופה וקבריולט 2013
בדגם E63 AMG סדאן עם הנעה אחורית, מנוע זה מספיק עבור 4.2 שניות 0-100 קמ”ש, מהירות מרבית מוגבלת אקטרונית של 250 קמ”ש וצריכת דלק של 10.2 ק”מ לליטר. על העברת הכוח לגלגלים מאחור, אחראית תיבת AMG כפולת מצמדים בת שבעה יחסי העברה Speedshift MCT. לתיבה 4 מצבי פעולה: חסכוני, ספורט, ספורט + וידני מלא. כל הדגמים מוצעים עם מערכת עצור/סע ובלימה רגנרטיבית כסטנדרט.
דגמי הסדאן והסטיישן, מוצעים עם אופציה להנעה כפולה 4MATIC (דגם הסטיישן עם הנעה כפולה בלבד) המשפרת באופן משמעותי את ביצועי היציאה מהמקום עם 3.7 שניות בלבד 0-100 קמ"ש (3.8 ש' בדגם הסטיישן). יחס ההנעה של דגמי ההנעה הכפולה עומד על 33/67 לטובת הגלגלים מאחור.
למי שזה לא מספיק, מרצדס מציעה חבילת 'S' (עם הנעה כפולה בלבד) המעלה את הספק המנוע ל-585 כ"ס ואת המומנט ל-81.5 קג"מ. תוספת הכוח מאפשרת לקזז עוד עשירית שנייה במיאץ הקלאסי – 3.6 שניות בדגם הסדאן ו-3.7 שניות בדגם הסטיישן.
כל גרסאות E63 AMG, מצוידות כסטנדרט במערך מתלים אדפטיבי נשלט אלקטרונית "AMG RIDE CONTROL” המציע 3 מצבי פעולה: נוחות, ספורט וספורט + המשולב עם מערכת בקרת היציבות " 3-stage ESP” שגם היא בעלת שלושה מצבי פעולה/בקרה.