מרצדס חושפת את גרסת הסטיישן למרצדס CLA המעוצבת בסגנון שוטינג-ברייק, תוצע גם בגרסת CLA 45 AMG עם 360 כ"ס ונתון תאוצה של 4.7 שניות 0-100 קמ"ש.
מרצדס ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים שלה, עם יעד של 30 דגמים עד שנת 2020, והיום (ג') היא חושפת את ה-CLA שוטינג ברייק החדשה, גרסת סטיישן ל-CLA סדאן המעוצבת בסגנון שוטינג ברייק האמור לקסום יותר לקהל היעד הצעיר יותר של הדגם לעומת סטיישן רגילה.
מרצדס CLA שוטינג ברייק מזכירה בעיצובה את ה-CLS שוטינג ברייק והיא רושמת לזכותה מידות של 4,630 מ"מ אורך, 1,777 מ"מ רוחב, 1,430 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,699 מ"מ.
עם מידות אלו היא אמנם זהה על הנייר ל-CLA סדאן, אך התצורה דמויית הסטיישן מאפשרת לה להציעה מרווח ראש משופר ב-4 ס"מ ליושבים מאחור וכן נפח תא מטען גדול ושימושי יותר של 495 ליטר (עד 1,353 ליטר) לעומת ה-470 ליטר של גרסת הסדאן. המושבים מאחור ניתנים להטיה ובמצבם הזקוף ביותר נפח תא המטען גדל ל-595 ליטר, לפי מרצדס גם במצב זה הדגם יציע מרווח לחמישה נוסעים. יתרון נוסף בעיצוב הוא מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.22 בלבד התורם לשיפור בצריכת הדלק.
עם השקת הדגם, מרצדס תציע את ה-CLA שוטינג ברייק עם מבחר מנועים הכולל שני מנועים דיזל בהספקים של 136-177 כ"ס ושלושה מנועי בנזין בהספקים של 122-211 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים 7G-DCT וחלק מהמנועים מוצעים עם אופציה להנעה כפולה 4MATIC.
כמיטב המסורת העדכנית של מרצדס, ה-CLA סטינג ברייק תוצע כבר עם השקת הדגם גם בגרסת 45 AMG עם מנוע 2.0 טורבו בהספק מרבי של 350 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ והנעה כפולה 4Matic המספקים בדגם ביצועים של 4.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.