עד שנת 2020 מיצובישי תציג 11 דגמים חדשים ומחודשים אשר צפויים לסייע למותג להגדיל את המכירות ב-30%.
מיצובישי מציגה את מפת הדרכים שלה לשלוש השנים הקרובות, זו כוללת מספר דגמים חדשים והשקעה במחקר ופיתוח של טכנולוגיות תחבורה. התוכנית האסטרטגית הזו מכוונת לעבר גידול של 30% במכירות, כלומר כ-1.3 מיליון רכבים עד שנת 2020.
עד שנת 2020, מיצובישי תציג 11 דגמים חדשים ומחודשים, בתוכם 6 דגמים חדשים לחלוטין כולל האקליפס קרוס שישווק במהלך החודשים הקרובים בישראל עם מנוע 1.5 טורבו והנעה כפולה. יש לציין כי חלק מאותם דגמים יהיו מיועדים לשוק היפני או הסיני בלבד, אך בחברה צופים כי חמשת הדגמים הגלובליים המובילים שלה יהיו אחראיים על כ-70% ממכירות המותג.
בנוסף לכך, מיצובישי (הנמצאת כיום בבעלות של ניסאן), תבצע השקעה של כ-5.3 מיליארד דולר במחקר ופיתוח של מערכות הנעה ובעיקר טכנולוגיה לרכבים אוטונומיים וכן עבור הרחבת רשת הדילרים של המותג בארה"ב, יפן וסין.