מיצובישי אקליפס קרוס, אותו נפגוש בסוף השנה בארץ, מצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו בהספק מרבי של 161 כ"ס.
בתערוכת ז'נבה האחרונה (פברואר 2017) מיצובישי חשפה את האקליפס קרוס, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של החברה שנועד להתחרות בדגמים כגון ניסאן קשקאי וקיה ספורטאז'. כעת, מיצובישי חושפת פרטים טכניים ראשונים על מנוע ה-1.5 ליטר טורבו אשר ישרת את הדגם, זה גם המנוע אשר ישווק בישראל עם הדגם - במהלך הרבעון האחרון של השנה.
מנוע ה-1.5 ליטר טורבו של הדגם הוא מנוע ארבעה צילינדרים חדש לחלוטין (4B40) במיצובישי וסביר להניח כי הוא ישרת בהמשך את הדור הבא של האאוטלנדר ודגמים נוספים של המותג. למנוע הספק מרבי של 161 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ בין 1,800-4,500 סל"ד.
מנוע זה ישודך בדגמי הבסיס לתיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית בלבד ובדגמים היקרים יותר הוא משודך לתיבת VCT רציפה, עם שמונה יחסי העברה מתוכנתים מראש בתפעול ידני, עם הנעה קדמית או הנעה כפולה כאופציה. מערכת ההנעה הכפולה בדגם (S-AWC) היא מסוג הנעה כפולה לפי דרישה, כלומר לא נועדה לנסיעת שטח אלא בעיקר לשיפור האחיזה בכביש על משטחים עם מקדם חיכוך נמוך.
עם מנוע זה, תיבת CVT רציפה והנעה כפולה, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.8 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש. עם תיבת 6 הילוכים ידנית והנעה קדמית הנתונים הם 10.3 שניות ו-205 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת בהתאמה על 14.3 ק"מ לליטר ו- 15.1 ק"מ לליטר. בשוק האירופי, האקליפס קרוס ישווק בנוסף עם מנוע 2.2 טורבו דיזל, תיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה כסטנדרט.
לאקליפס קרוס מידות של 4,405 מ"מ אורך, רוחב של 1,805 מ"מ, גובה של 1,685 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ. בתא הנוסעים של הדגם נוכל למצוא מולטימדיה עם מסך מגע "7 עם קישוריות מלאה למכשירים סלולריים ומשט מגע בין המושבים לתפעול נוח יותר של המערכת. בנוסף נוכל למצוא תצוגה עילית צבעונית, שתי כניסות USB, בקרת אקלים מפוצלת וכל האבזור אותו אנחנו מצפים למצוא ברכב מודרני.
בתחום הבטיחות, מיצובישי ציידה את הדגם במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.