לכל יצרן יש את הפעם הראשונה, עבור מזראטי זה אחד מהרגעים האלו עם הצגתה של הגיבלי ההיברידית המסמלת את הכניסה הראשונה של היצרן האקזוטי הזה אל עולם ההנעה החשמלית, גם אם בשלב זה מדובר רק בשימוש במערכת מיקרו-היברידית 48V ולא בדגם היברידי מלא או פלאג-אין.
עד היום הגיבלי שווקה עם מנוע V6 בלבד, בנזין או דיזל, בגיבלי הייבריד נמצא מנוע 2.0 ליטר טורבו שבעזרת מערכת מיקרו היברידית 48V מייצר הספק מרבי של 330 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ עם תיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים זה מספיק בכדי לייצר ביצועים מספקים עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות ומהירות מרבית של 255 קמ"ש. נתון צריכת הדלק לא סופי אך מזראטי מציינת צריכת דלק משולבת של 11.7 ק"מ לליטר בתקן WLTP.
מנוע ה-2.0 ליטר שבדגם מקורו במנוע המשרת את אלפא רומיאו ג'וליה, אך עם מחשב ניהול חדש ותוספת של מגדש טורבו חשמלי eBooster האחראי על גדישת המנוע בסל"ד נמוך לפני שמגדש הטורבו הרגיל נכנס לפעולה. במזראטי דילגו בשלב זה על מערכת היברידית פלאג-אין מלאה מהסיבה שהשילדה לא מותאמת לשאת מערכת כזו שהייתה גורמת להקטנת נפח תא המטען ולחלוקת משקל לא אידיאלית.
הגיבלי הייבריד מציגה מספר שינויים ויזואליים לעומת שאר דגמי הגיבלי, זה כולל עיצוב חדש ומודרני יותר לפנסים האחוריים, עיצוב מעודכן לגריל הקדמי וצבע כחול לקליפרים ובמספר מקומות נוספים. בתא הנוסעים נוכל למצוא את מערכת המולטימדיה החדשה של מזראטי עם מסך מגע מרכזי "10.1 (במקום "8.4). המערכת מבוססת על מערכת אנדרואיד לרכבים (Android Automotive).
את המנוע הזה עם המערכת המיקרו היברידית נפגוש בהמשך גם בלבנטה ובקוואטרופורטה ובשנה הבאה מזראטי תציג את הדגם החשמלי המלא הראשון שלה על בסיס הדור הבא של הגראן טוריסמו. מסמלת, יבואנית מזראטי בישראל נמסר כי הדגם החדש יחל להיות משווק בישראל ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.