סובארו מספקת לנו הצצה לפרטים הקטנים של ה-WRX החדשה.
סובארו הציגה בשבוע שעבר בתערוכת לוס אנג'לס את ה-WRX החדשה לשנת 2014. עם עיצוב חדש, מנוע 2.0 טורבו חדש במקום מנוע ה-2.5 ליטר והנעה כפולה כמובן, סובארו רוצה להחזיר לדגם את הזוהר שאבד עם הדור האחרון של הדגם.
סובארו WRX החדשה אמנם נפרדה מהשם אימפרזה, אך היא מבוססת על הדור החדש של האימפרזה כאשר הפלטפורמה קשיחה יותר לפיתול ב-9% מהדגם הרגיל ולא פחות מ-41% לעומת הדגם היוצא. מנוע ה-2.0 ליטר החדש קטן וקל יותר ובנוסף ממוקם נמו מבעבר, מה שאמור להציע שיפור בהתנהגות הכביש של הדגם.
למנוע החדש הספק מרבי של של 268 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בין 2,000-5,200 סל"ד, הוא משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או CVT כאופציה ומספק ביצועים של 5.5 שניות 0-100 קמ"ש בדגם הידני או 6.0 שניות בדגם האוטו'.