בשנת 2002 מאזדה החליפה את מאזדה 626 במאזדה 6 כמכונית המשפחתית הגדולה של החברה ולרגל המאורע, מאזדה מציגה מהדורת 20 שנה מיוחדת לדגם אותה נפגוש בישראל לקראת סוף הרבעון הראשון של 2023, יחד עם גרסת הבלאק אדישן המעודכנת על בסיס רמת הגימור הsignature.
מעבר ללוגו "20th Anniversary" שהודבק על הכנף הקדמית, מהדורת 20 שנה למאזדה 6 זכתה בנוסף לגימור כרום בוהק לגריל הקדמי וחישוקי הגלגלים ("19) כאשר הרוכשים יוכלו לבחור מבין שני צבעים בגוון של אדום בורדו (Artisan Red Premium Metallic) או לבן (Rhodium White Metallic shades).
בתא הנוסעים נמצא שילוב ריפודי עור נאפה בצבע קאמל עם לוגו 20 שנה מוטבע על משענות המושבים ולאורך הדשבורד והדלתות נמצא בד אלקנטרה בגוון זהה. בשוק היפני מהדורת 20 שנה תשווק עם מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל המייצר 220 כ"ס ו-45.9 קג"מ ובשוק האוסטרלי הדגם ישווק עם מנוע 2.5 ליטר טורבו המייצר 235 כ"ס ו-42.8 קג"מ. הרוכשים יוכלו לבחור מבין הנעה קדמית בלבד או כפולה.
מאזדה 6 הנוכחית, הדור השלישי של הדגם, זכתה לאורך השנים ללא מעט עדכונים, שדרוגים ומתיחות פנים אך בשורה התחתונה מדובר בדגם ותיק מאוד המשווק מאז שנת 2012, הרבה מעבר לאורך חיי דגם ממוצע, כך שאנחנו בהחלט מצפים ממאזדה להציג במהלך 2023 דור רביעי וחדש לחלוטין לדגם.
אם צריך לנחש וכחלק בלתי נפרד מהרצון של מאזדה להפוך למותג פרימיום, הדור הבא של מאזדה 6 יתבסס על פלטפורמת ההנעה האחורית החדשה של החברה שהוצגה לראשונה עם מאזדה CX-60. זה גם אומר שמאזדה 6 תעבור לעשות שימוש במנועי השישה צילינדרים החדשים של החברה וכמובן שאפשר לצפות גם לגרסת פלאג-אין שאם היא תהיה זהה למוכר לנו מדגם CX-60, מדובר ביחידת הנעה בהספק כולל של 327 כ"ס ומומנט מרבי על 50.9 קג"מ.
לצד הצגת מהדורת 20 שנה, מאזדה מבצעת מקצה שדרוגים נוסף לדגמי 2023 של מאזדה 6 עם עדכון קל למנועי הבנזין והדיזל של הדגם, שיפור התגובה של תיבת השישה הילוכים האוטומטית של הדגם יחד עם עדכון למערכת ההיגוי ודוושת התאוצה.
את מהדורת BLACK EDITION של הדגם, שכללה גימור שחור מבריק לחישוקי הגלגלים ומראות הצד, מאזדה משדרגת עם מהדורה במראה ספורטיבי יותר המוסיפה גימור כרום כהה לגריל הקדמי, מסגרת הגריל ועוד. בחלק מרמות הגימור נוסף משטח טעינה אלחוטי מהיר, חיבור אלחוטי לאפל קארפליי, בקרת שיוט אדפטיבית משופרת ועוד.