מאזדה 6 החדשה תוצע בתצורת סדאן וסטיישן ועם מנועי בנזין SKYACTIV בהספקים של 155-192 כ"ס.
מאזדה 6 החדשה, היא הדגם הראשון של מאזדה לעשות שימוש מלא וכולל בכל טכנולוגיית SKYACTIV החדשה של מאזדה. היא תוצע בתצורת סדאן או סטיישן ועם מנועי בנזין ודיזל, כולם בטכנולוגיית SKYACTIV.
מאזדה 6 החדשה, מעוצבת בהשראת הקונספט שינארי, שהתווה את שפת העיצוב החדשה של מאזדה (KODO – הנשמה של התנועה) ושיושמה לראשונה בקרוסאובר CX-5. שפת העיצוב החדשה, תרמה לכך שמקדם הגרר במאזדה 6 החדשה נמוך במיוחד ועומד על CD של 0.26 בלבד (0.28 בסטיישן).
תא הנוסעים של מאזדה 6 החדשה, כפי שניתן לראות בתמונות, זהה לחלוטין לתא הנוסעים שתמצאו במאזדה CX-5. העיצוב מנימליסטי ונקי, לא מרובה כפתורים לטובת הנדסת אנוש משופרת, יחד עם שימוש בחומרים איכותיים מבעבר.
השימוש המלא בטכנולוגיית SKYACTIV אומר שמאזדה 6 החדשה תהיה קלה יותר, חסכונית יותר, עם פלטפורמה קשיחה יותר לעומת הדגם הנוכחי המוחלף. למעשה, במאזדה 6 החדשה אין כל זכר לדגם הישן. הפלטפורמה החדשה נתמכת במערך מתלים בתצורה של מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור.
מאזדה 6 סדאן החדשה מציעה מידות גדולת מהדגם היוצא עם אורך של4865 מ"מ (לעומת 4,735 מ”מ בדגם הנוכחי), רוחב של 1840 מ"מ (1,795 מ”מ), גובה של 1450 מ"מ (1,440 מ"מ) ובסיס גלגלים של 2,830 מ"מ (2,725 מ"מ). נפח תא המטען עומד על 489 ליטר.
מאזדה 6 סטיישן החדשה, מציעה מידות שונות כדגם המיועד לשוק האירופאי לעומת דגם הסדאן המיועד לשוק האמריקאי ונהנה מבסיס גלגלים ארוך יותר ב-80 מ"מ. לדגם הסטיישן מידות של: 4,800 מ"מ אורך, 1,840 מ"מ רוחב, 1,480 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,750 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 522 ליטר.
מאזדה 6 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
מאזדה תשווק את ה-6 החדשה עם שלושה מנועי בנזין בהספקים של בין 145-192 כ"ס ושני מנועי דיזל בהספקים של 150-175 כ"ס. כל המנועים בטכנולוגיית SKYACTIV – יחס דחיסה גבוה במיוחד במנועי הבנזין ויחס דחיסה נמוך במיוחד במנועי הטורבו דיזל. כל המנועים מצוידים בשרשרת תזמון, הזרקת דלק ישירה ומשודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו' או ידנית.
חלק מהדגמים מוצעים, לראשונה במאזדה, עם מערכת עצור/סע (i-STOP) ומערכת בלימה רגנרטיבית i-ELOOP - מערכת האוגרת את אנרגיית הבלימה באמצעות קבל ולא סוללה שלפי מאזדה מציעה שיפור של כ-10% בצריכת הדלק.
מנועי הבנזין:
2.0 ליטר 145: מנוע בנפח 2.0 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 המייצר הספק מרבי של 145 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד.
2.0 ליטר 165: מנוע בנפח 2.0 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד.
2.5 ליטר: מנוע בנפח 2.5 ליטר ביחס דחיסה של 13:1 המייצר הספק מרבי של 192 כ"ס ב-5,700 סל"ד ומומנט מרבי של 26.1 קג"מ ב-3,250 סל"ד.
מנועי הדיזל:
2.2 ליטר 150: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 150 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד.
2.2 ליטר 175: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר ביחס דחיסה של 14:1 המייצר הספק מרבי של 175 כ"ס ב-4,500 סל"ד ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד.
מאזדה 6 החדשה – בטיחות:
מאזדה תצייד את ה-6 החדשה במספר אמצעי בטיחות (בהתאם לרמת הגימור). מבין מערכות הבטיחות ניתן למצוא: מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית (בין 30-200 קמ”ש), מערכת בלימה אוטו' לעיר, תאורה ראשית אדפטיבית המספקת תאורה מרבית בהתאם למצב התנועה בכביש.
כל הדגמים יוצעו עם מערכת סיוע לזינוק בעליה, ועם 7 כריות אוויר. בהתאם לרמת הגימור, הדגמים יוצעו עם צמיגים במידות של 225/55R17 או 225/45R19.
2013 מאזדה 6 סדאן:
2013 מאזדה 6 סטיישן: