אודי מכרה ברבעון הראשון של 2010 יותר רכבים ממרצדס, לראשונה אי פעם.
לראשונה אודי פרסמה נתוני מכירות עולמיים, גבוהים יותר מאלו של מרצדס. ברבעון הראשון של 2010 מרצדס מכרה 248,500 רכבים חדשים ואילו אודי מכרה 264,100 רכבים ומציגה צמיחה של 26.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נתוני המכירות הם רק לרכבי הפרימיום וכמובן ללא רכבים מסחריים בהן מרצדס עושה חייל.
אודי הציבה לעצמה מטרה למכור כ-1.5 מליון רכבים בשנה ולהיות יצרן היוקרה הגדול ביותר עד שנת 2015. לפני יותר מ-10 שנים חבר הגר בפריז ובעל סוכנות מרצדס,אמר לי כבר אז שמרצדס לא חוששת מתחרות עם ב.מ.וו שכן היא מציה גישה שונה ממרצדס לרכבי יוקרה, התחרות האמיתית לדבריו תבוא מאודי ואכן הדברים מתחילים להתממש. אודי שהייתה עד לא מזמן בעלת סל רכבים דל הוציאה 3 דגמים מאוד מצליחים החל מ-2006, A5,Q7,Q5 שנמכרים הייטב. אמנם למרצדס אין מתחרה של ממש לאודי A3 (וכנראה בשל כך החל שיתוף הפעולה עם רנו ניסאן) אך יש לה הרבה יותר דגמים מאודי, הבעיה שרובם יותר רכבי נישה מי זוכר שלמרצדס יש A קלאס,B קלאס וR קלאס? וגרסאות ה 4X4 של מרצדס רחוקות מלהיות מכונות מזומנים כמו את המתחרות.
ב.מ.וו עדיין לא פרסמה את נתוני המכירות שלה אך סביר להניח שהיא עדיין תהה המובילה וודאי בעזרת הגרסאות החדשות שיצאו לפני מספר חודשים לסדרה 5 ו- 7. את עיקר השיפור במכירות אודי הציגה באמצעות גידול במכירות בסין (בדגמים המיוצרים רק לשוק הסיני, לרוב עם בסיס גלגלים ארוך יותר מהרגיל) אודי מכרה ברבעון הזה 51,449 רכבים בסין לעומת 24,100 למרצדס ו- 34,179 לב.מ.וו.