חברת מאיר, יבואנית הונדה בישראל, רשמה במשרד התחבורה את הונדה פיילוט, הקרוסאובר 7-8 מושבים הענק של הונדה המתחרה מול רכבים כגון מאזדה CX-90, טויוטה גרנד היילנדר, קיה טליורייד, יונדאי פאליסייד ועוד. לפחות לפי הרישומים של משרד התחבורה, הונדה פיילוט נרשם בשני דגמי 8 מושבים 3.5 ליטר V6 עם הנעה כפולה. המחירים? 349,900 שקל לדגם פיילוט LX ו- 359,900 שקל לדגם פיילוט Sport.
בחודש נובמבר אשתקד הונדה חשפה את הפיילוט 2023 החדש בשוק האמריקאי (דור רביעי) המציג שדרוג משמעותי ומקיף מאוד לעומת הדגם היוצא. להונדה פיילוט החדש אורך 5,080 מ"מ,רוחב של 1,993 מ"מ, גובה של 1,800-1,828 מ"מ של ובסיס גלגלים של 2,890 מ"מ. הדגם משווק בשוק האמריקאי בדגמי 7 או 8 מושבים בסידור של 2+2+3 או 2+3+3 וכאמור, בשלב זה הדגם נרשם בגרסאות 8 מושבים אך יתכן כי תהיה גם רמת גימור עם 7 מושבים הכוללת שני מושבים קפטן מפנקים בשורה השנייה.
הונדה פיילוט מצויד במנוע 3.5 ליטר V6 אטמוספרי חדש המייצר בדגם הספק מרבי של 285 כ"ס ומומנט מרבי 36.2 קג"מ והוא משודך לתיבת 10 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה חדשה i-VTM4 עם תגובות מהירות יותר וחלוקת מומנט רחבה יותר בין הציר הקדמי לאחורי (עד 70% לאחור).
כיאה למושבים נוסעים אמריקאי, נמצא המון מחזיקי כוסות ושקעי USB לכל הנוסעים, רק שהונדה בחרה עבור הדגם שקעי טייפ A במקום טייפ C כמו בכל מכשיר מודרני כיום. נמצא גם בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, חימום/אוורור למושבים הקדמיים, חימום למושבי השורה השנייה, אפשרות להסרת המושב המרכזי בשורה השנייה עם מקום ייעודי בתא המטען, משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי "10 ומולטימדיה מתקדמת "9 עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ועוד ועוד.
כמו כל דגמי הונדה האחרונים העיצוב נקי עם שילוב נכון של כפתורים לתפעול קל ומהיר יותר של מערכות הרכב, כמו בקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים, עוצמת השמע ועוד.