אודי חושפת בסין, עם השותפה המקומית של SIAC, את אודי Q6, קרוסאובר חדש וייעודי לשוק הסיני ואל תתבלבלו עם אודי Q6 e-tron החשמלי אותו אודי תחשוף בהמשך השנה. אודי Q6 הוא קרוסאובר 6-7 מושבים גדול ממדים אך זול יותר משמעותית מאודי Q7, הדומה לו בגודלו.
כדגם המיועד לשוק הסיני בלבד, אודי הרשתה לעצמה לבססת את ה- Q6 על פלטפורמת MQB Evo הפשוטה יותר כמו בדגמים הקומפקטיים של קבוצת פולקסווגן (גולף אוקטביה וכו') ולא על פלטפורמת MLB Evo המתקדמת יותר אותה ניתן למצוא לדוגמה באודי Q7. לאודי Q6 אורך של 5,099 מ"מ, רוחב של 2,014 מ"מ, גובה של 1,784 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,980 מ"מ, כלומר גדול יותר, במעט, מאודי Q7.
אודי ציידה את ה- Q6 במנוע 2.0 ליטר טורבו (EA888 Evo4) בשתי גרסאות הספק, 265 כ"ס או 231 כ"ס, כאשר המנועים משודכים לתיבת 7 הילוכים DSG ולמערכת הנעה כפולה. בשלב מאוחר יותר אודי צפויה לשווק את הדגם גם עם מנוע 3.0 ליטר V6.
רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין דגמי 7 מושבים עם 3 מושבים בשורה השנייה או 6 מושבים עם שני מושבי קפטן נפרדים בשורה השנייה. עיצוב תא הנוסעים די שונה מהמוכר לנו מדגמי אודי הנוכחיים, במידה מסוימת מזכיר את העיצוב האסימטרי של אודי Q4 e-tron.
תא הנוסעים מאובזר בכל הטכנולוגיה העדכנית של אודי כמו לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה "10.1 ומסך "8.6 לשליטה על המולטימדיה וחימום/אוורור המושבים. מערכת המולטימדיה שונה כמובן מזו המוכרת לנו והיא עושה שימוש בשירותי רשת שונים של חברות האינטרנט הסיניות, כגון אפליקציית WeChat ועוד. לצד אבזור נוחות נמצא בדגם גם מערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות לדגם נהיגה אוטונומית ברמה 2 פלוס.