לנד רובר דיסקברי ספורט יוצע בישראל עם מנוע 2.0 טורבו 240 כ"ס או 2.2 טורבו דיזל 190 כ"ס, יוצע בשלוש רמות אבזור ובתג מחיר גבוה מעל המתחרים הישירים.
חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל, תחל בקרוב בשיווקו של לנד רובר דיסקברי ספורט 2015 החדש, הדגם המחליף בחברה את הפרילנדר הוותיק והסנונית הראשונה למשפחת דגמים חדשה תחת השם המחייב דיסקברי ותכלול שלושה דגמים - כולל כמובן את הדור הבא של הדיסקברי.
הדיסקברי ספורט יוצע בישראל עם שני מנועים, בנזין אחד ודיזל אחד, בשלוש רמות גימור ובמחירים של החל מ-470 אלף שקל ועד 580 אלף שקל – גבוה מעל המתחרים הישירים כגון אודי Q5, ב.מ.וו X3 ולקסוס RX. מצד שני, לאף אחד מהמתחרים אין את יכולת השטח של הדיסקברי ספורט, גם אם זו פחות משאר דגמי לנד רובר.
כל דגמי הדיסקברי ספורט מוצעים בישראל 7 מקומות ישיבה (5+2), מה שמייחד את הדגם מול המתחרים הישירים שלו. כמו כן, כל הדגמים מוצעים עם הנעה כפולה כסטנדרט יחד עם בורר מצבי נהיגה/שטח טריין ריספונס ותיבת 9 הילוכים אוטו'. הדיסקברי ספורט גדול משמעותית מהפרילנדר אותו המחליף (מה שמשאיר מקום לדגם קטן יותר בעתיד), לדגם אורך של 4.59 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה של 1.72 מטר ובסיס גלגלים של 2.74 מטר. נפח תא המטען כאשר השורה השלישית מקופלת (אין ממש תא מטען בתצורת 7 מושבים) עומד על בין 829-981 ליטר- תלוי במיקום השורה השנייה הנעה על מסילה.
לנד רובר אמנם החלה לצייד את הדגמים שלה במנועים חדשים, אך הדיסקברי ספורט שהוצג כבר לפני כשבעה חודשים עושה שימוש במנועים המוכרים מדגמים אחרים של המותג. דגם הבנזין מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו של פורד (מונדיאו) בהספק מרבי של 240 כ"ס ומומנט מרבי של 34.6 קג"מ ודגם הדיזל מצויד במנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ. ביצועים: 8.2 שניות 0-100 קמ"ש או 8.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 199 קמ"ש או 188 קמ"ש בהתאמה. צריכת דלק: 12.5 ק"מ לליטר או 16.4 ק"מ לליטר בהתאמה.
הדיסקברי ספורט החדש יוצע שלוש רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית SE כוללת, בין היתר: חלון גג נפתח, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם כמה כניסות USB (כולל מאחור) ודיבורית BT, חישוקי "17, חיישני תאורה וגשם, ריפודי עור, מצלמת רוורס, פתחי אוויר מאחור, מושבים חשמליים ועוד. רמות הגימור הגבוהות יותר HSE ו-HSE לקשרי כוללת בנוסף תאורת קסנון, בולמים אדפטיביים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
מחירים (זהים לדגמי הבנזין והדיזל):החל מ- 470 אלף שקל לרמת הגימור SE, ממשיך ל-540 אלף שקל לרמת הגימור HSE ועד ל-580 אלף שקל לרמת הגימור HSE לקשרי.