גילי משיקה בסין מתחרה ישירה ל- BYD דולפין, סופרמיני מרווחת עם הנעה חשמלית. עבור ג'ילי, זו המכונית הראשונה של החברה לעשות שימוש בפלטפורמת SAE Entery עליה יתבססו בהמשך שאר הדגמים הקטנים יותר של קבוצת ג'ילי וסביר להניח שגם סמארט תעשה שימוש בפלטפורמה הזו בהמשך. בשוק הסיני, מחירו של הדגם עומד על החל מ-50 אלף שקל בלבד.
בשלב זה מדובר בדגם לשוק הסיני בלבד, שם הוא משווק תחת השם שינגיואן, אך לא מן הנמנע שהדגם יחצה בהמשך גם לאירופה וישראל. לדגם אורך של 4135 מ"מ, רוחב של 1,805 מ"מ, גובה של 1,570 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ, כך שלעומת הגרסה לשוק הסיני של הדולפין היא רחבה יותר ב-35 מ"מ אך עם בסיס גלגלים קצר יותר ב-50 מ"מ (הגרסה האירופאית של הדולפין ארוכה יותר). לצד זה לדגם יש נפח תא מטען אחורי גדול יחסית של 375 ליטר ויש גם תא מטען קדמי גדול מאוד יחסית בנפח של 70 ליטר.
התוספת הלא אופיינית לסגמנט של תא מטען קדמי, ועוד בגודל כזה, היא תוצאה של העבודה שהפלטפורמה של הדגם היא פלטפורמת הנעה אחורית, גם זה לא אופייני שכן שאר המתחרות מבוססות על הנעה קדמית. השימוש בהנעה אחורית מחייב שימוש במתלה אחורי מורכב יותר (רב חיבורי) וגם זה מעניק לדגם יתרון לעומת המתחרים המסתפקים לרוב במתלה פשוט יותר מסוג קורת פיתול.
למרות מידת האורך הצנועה, שהיא בין סופרמיני למשפחתית האצ'בק, לג'ילי שינגיואן מרווח נדיב לנוסעים מלפנים ומאחור, חלק בלתי נפרד מהיתרון בפלטפורמה חשמלית ייעודית. חלל תא הנוסעים של הדגם נעים ומודרני למראה, במרכזו נמצא מערכת מולטימדיה "15.6 המציעה אינטגרציה מלאה עם מכשירים סלולרים מבית Meizu (אותה ג'ילי רכשה) כך שכל אפליקציה שעל המכשיר ניתן לשקף על המסך.
בתחום ההנעה, הדגם משווק בסין עם שתי יחידות הנעה חשמליות: דגם בסיס עם 75 כ"ס ודגם בכיר עם 116 כ"ס כאשר את דגם הבסיס ניתן לקבל עם סוללה מסוג LFP בקיבולת של 30kWh או 40kWh, הדגם הבכיר מצויד בסוללת LFP בקיבולת של 50kWh. טווח הנסיעה, בתקן CLTC הסיני, עומד על 310 ק"מ, 410 ק"מ ו-500 ק"מ, בהתאמה.