יונדאי מוסיפה להיצע הסונטה החדשה, הגרסה האמריקאית של ה-i40, גרסת ECO עם מנוע 1.6 טורבו עם 177 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים חדשה.

2015 יונדאי סונטה ECO

יונדאי החלה לאחרונה בשיווקה בשוק האמריקאי של הסונטה 2015 החדשה (מתיחת פנים מקיפה) שהיא הגרסה האמריקאית ליונדאי i40 הנמכרת אצלנו. עם השקת הדגם המחודש יונדאי מציעה את הדגם עם שני מנועים, 2.4 ליטר ו-2.0 ליטר טורבו וכעת, יונדאי מציגה גרסת ECO חדשה לדגם עם מנוע 1.6 ליטר טורבו.

 

מנוע ה-1.6 ליטר T-GDI של הסונטה המצויד בהזרקת דלק ישירה ומגדש טורבו, הוא גרסה מעודכנת של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המשרת את הולוסטר טורבו. בסונטה, למנוע הספק מרבי של 177 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. את המנוע, יונדאי שדכה לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים חדשה והסונטה היא הראשונה בינדאי לקבל את התיבה החדשה. לפי ה-EPA, צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 13.6 ק"מ לליטר.

 

אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם יחידת ההנעה החדשה הזו תגיע גם ל-i40 או ל-i30, אך אין ספק כי ה-i40 צריכה את יחידת ההנעה הזו בכדי לשפר את המיצוב של הדגם אל מול המתחרות מאירופה שכולן מצוידות במנועי טורבו חזקים.

 

יונדאי ביצעה עדכון תוכנה בשני המנועים האחרים של הדגם, כולם לטובת שיפור זמינות הכוח בסל"ד נמוך, פעולה חלקה יותר ושיפור צריכת הדלק בנהיגה יום יומית. מנוע ה-2.4 ליטר GDI מציע בסונטה המחודשת הספק מרבי של 185 כ"ס ו-ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ ב-4,000 סל"ד, זאת לעומת הגרסה הקודמת של מנוע זה שהציע הספק מרבי של 190 כ"ס אך ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 24.7 קג"מ ב-4,250 סל"ד.

 

מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הדגם עבר שנמוך משמעותי בהספק לטובת זמינות הכוח: במקום 274 כ"ס ב-6,000 סל"ד המנוע המעודכן מייצר הספק מרבי של 245 כ"ס ב-6,000 סל"ד אך המומנט המרבי שעומד על 36 קג"מ מושג במנוע המועדכן בין 1,350-4,000 סל"ד, זאת לעומת 37.1 ב-1,650-4,500 סל"ד במנוע הקודם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.