יונדאי i20 החדשה זוכה לגרסת קופה שלוש דלתות הפונה לצעירים, תוצע בשנה הבאה גם עם מנוע 1.0 ליטר טורבו 120 כ"ס.
יונדאי חושפת היום (ד') את גרסת השלוש דלתות של ה-i20 החדשה אשר תיקרא i20 קופה. יונדאי לא התעצלה והעניקה לדגם מראה ספורטיבי ודינאמי, שונה למדי מגרסת החמש דלתות ועל בסיס דגם זה, היא תציג בעתיד גם גרסה ספורטיבית לדגם i20 N שתתחרה בדגמים כגון פולו GTI, פיאסטה ST ועוד.
ה-i20 קופה נועדה לפנות לקהל צעיר ועבור קהל זה יונדאי תציע כיול מתלים ספורטיבי יותר לעומת דגם החמש דלתות יחד עם צבע כתום ייחודי, חישוקי 15-17 אינץ' וגימור צבעוני בתא הנוסעים. לדגם מידות דומות לאלו של ה-i20 חמש דלתות עם אורך של 4.05 מטר, רוחב של 1.73 מטר, גובה של 1.45 מטר ובסיס גלגלים של 2.57 מטר. נפח תא המטען הוא הגדול בסגמנט ועומד על 336 ליטר.
למרות החזות הספורטיבית, היצע המנועים בדגם זהה למוצע ב-i20 החדשה (כולם מעודכנים ובתקן אירו 6): מנוע 1.2 ליטר 84 כ"ס או 1.4 ליטר 100 כ"ס ושני מנועי דיזל 1.1 ליטר 75 כ"ס או 1.4 ליטר 90 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 5 או 6 הילוכים ידנית, מנוע הבנזין 1.4 ליטר משודך בנוסף לתיבת 4 הילוכים אוטו' כאופציה.
כמו ב-i20 החדשה, במהלך 2015 יצטרף להיצע המנועים בדגם מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר המציע הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ. המנוע לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. מנוע זה יוצע גם בגרסת הספק נמוכה יותר של 100 כ"ס.
ה-i20 קופה החדשה היא סנונית ראשונה לשלל דגמים חדשים וייחודיים שיונדאי תציג במהלך השנתיים הקרובות עד 2017 כחלק מתוכנית ההתרחבות של המותג.