בפעם הראשונה, אנחנו יכולים לצפות בקווים הכללים של הקופה של יונדאי ה-ולוסטר.
יונדאי תחשוף את ה-ולוסטר קופה בתערוכת דטריוט שתערך ב-10 לינואר 2011. בינתיים, אנו זוכים לתמונות של ה-ולוסטר כמעט ללא הסוואה. ניתן להבחין בכך שהעיצוב מלפנים שונה למדי מדגם הקונספט וניתן לזהות בקלות את גריל המשושה מלפנים. גג הזכוכית של דגם הקונפט אמנם לא נותר כשהיה, אך הוא בהחלט ישנו ומכסה את כל חלקה האחורי של ה-וולוסטר עד .
ידוע הדבר שיונדאי תשווק תחילה את ה-וולוסטר עם מנוע 1.6 ליטר GDI בהזרקת דלק ישירה ובהספק של 140 כ"ס אשר יציע צריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר, מעיין תשובה להונדה CR-Z. אבל אם אנחנו לא טועים, ניתן אולי לזהות פתח על מכסה המנוע, שאולי יתאים לגרסת 1.6 ליטר טורבו 175 כ"ס. בסופו של דבר, הונדה CR-Z נכשלה כישלון שיווקי בכל העולם אם הצגת עיצוב מוחצן וספורטיבי אך עם יחידת הנעה היברידית חלשה שלא מתאימה למסר של העיצוב.