פיג'ו 3008 מתחדש במתיחת פנים הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני ושדרוג קל לגימור בתא הנוסעים.
יחד עם מתיחת הפנים לפיג'ו 5008, פיג'ו חושפת היום (יום ב') לראשונה את ה-3008 החדש/מחודש לשנת 2014 לאחר מתיחת פנים לדגם שתוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה.
פיג'ו לא נדיבה במיוחד בפרטים על הדגם החדש אך כמו ב-5008, אין הרבה חדש בדגם כאשר מהחוץ ה-3008 החדש מיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של פיג'ו כולל פנסים ראשיים חדשים עם תאורת LED ליום עם אופציה לתאורת בי-קסנון וכן מתהדר בפגוש קדמי חדש. מאחור, השינוי מסתכם בעיצוב חדש לפנסים המבוססים כעת על תאורת LED. חישוקים קלים בעיצוב חדש מסכמים את השינוי החיצוני.
כמו ב-5008, בתא הנוסעים השינוי מינורי וכולל עדכון לגימור של הקונסולה המרכזית וכאופציה נוספה מצלמת רוורס בדגמים עם מערכת מולטימדיה וכן מערכת התרעה על סכנת התנגשות מלפנים.
היצע המנועים של הדגם לא השתנה למעט תוספת של גרסת 163 כ"ס למנוע ה-1.6THP, שיוצע גם בגרסת ה-155 כ"ס המוכרת מהדגם הנוכחי. שאר המנועים הם 1.6 ליטר Vti עם 120 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו דיזל e-HDI עם 115 כ"ס (שיוצע גם בגרסה רגילה ללא מערכת עצור/סע) ו-2.0 ליטר HDI בשני הספקים של 150 ו-163 כ"ס. פיג'ו תמשיך להציע את הדגם בגרסתו ההיברידית-Hybrid4, המשלבת בין מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר בהספק של 163 כ"ס למנוע חשמלי בהספק של 37 כ"ס ומציעה בדגם הנוכחי צריכת דלק של 26.3 ק"מ לליטר.
2014 פיג'ו 3008:
2010 פיג'ו 3008: