סובארו מעניקה לאימפרזה מתיחת פנים עם עיצוב מעודכן ושדרוג משמעותי לבטיחות ומערכות העזר.
סובארו חושפת בשוק הבית היפני את דגמי 2020 המחודשים של האימפרזה, אותה היא צפויה להציג גם בתערוכת לוס אנג'לס בחודש נובמבר הקרוב בגרסה לשוק האמריקאי. מתיחת הפנים לדגם כולל עיצוב חיצוני מעודכן ומודרני יותר, תא נוסעים משודרג ומאובזר יותר וכן תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. את האימפרזה המחודשת אנחנו צפויים לפגוש בישראל במהלך השנה הבאה.
חיצונית, דגמי 2020 של האימפרזה זכו לחזית מעודכנת עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי, גריל קדמי רחב יותר ופנסים ראשיים מעודכנים הכוללים, כאופציה, תאורת LED אדפטיבית. מאחור נמצא עיצוב חדש לפגוש האחורי וכן עדכון ליחידות התאורה מאחור על בסיס תאורת LED. מתיחת הפנים העניקה לאמיפרזה מראה מודרני יותר ובעל נוכחות, אותה משלימים עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.בתא הנוסעים נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה ועדכנית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו' ואפל קאר-פליי, חומרי גימור משודרגים, ריפודים מעודכנים ועוד.
מתחת למכסה המנוע, לפחות עבור השוק היפני, אין חדש והאימפרזה ממשיכה עם שני מנועי בנזין אטמוספריים (מעודכנים): 1.6 ליטר עם 115 כ"ס ו-15.1 קג"מ או 2.0 ליטר עם 154 כ"ס ו-20.0 קג"מ. המנועים משודכים להנעה קדמית או כפולה AWD ולתיבת הילוכים רציפה או ידנית. צריכת הדלק המשולבת, בתקן היפני, עומדת על בין 17.2 ק"מ לליטר ל-15.8 ק"מ לליטר - בהתאם להנעה או תיבת ההילוכים.
התחום בו האימפרזה זכתה לשדרוג משמעותי הוא תחום מערכות העזר והבטיחות. מערכת הבטיחות EyeSight מוצעת עם הדגם כסטנדרט וכוללת, בין היתר: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בלימה בנסיעה לאחור (במהירות חניה), אור גבוה אוטומטי ועוד.
בנוסף למערכות אלו, סובארו הוסיפה לדגם גם הטייה אוטומטית של מראות הצד בנסיעה לאחור, מצלמה חניה קדמית בנוסף לאחורית, קיפול חשמלי למראות הצד (שנעדר מהדגם היוצא), זכרונות למושבים החשמליים ועוד.