אודי ישראל משיקה את חטיבת הספורט של אודי בישראל, עם אולם תצוגה נפרד לדגמי ה-RS, רכבי הדגמה מכל הדגמים, הדרכות נהיגה ועוד.
חטיבת אודי, מבית צ'מפיון מוטורס, המובילה את שוק היוקרה בישראל בשבע השנים האחרונות, משיקה בימים אלו את מותג Audi Sport– מותג הביצועים הספורטיבי של אודי, המושק כעת בעולם כולו, ישראל היא המדינה הראשונה אחרי גרמניה בה מושק המותג הנפרד.
השקת חטיבת הספורט הנפרדת, בהשקעה של 3 מיליון שקלים, נועדה לספק ללקוחות דגמי ה-RS של אודי חווית רכישה ובעלות ייחודית, החל מאולם תצוגה נפרד וייעודי, נציגי מכירות נפרדים למותג המלווים את הלקוח לכל אורך תהליך הרכישה, מדריכי נהיגה מקצועיים שידגימו ללקוחות את יכולות הרכב והתאמה אישית של הרכב ללקוח. בנוסף לכך לקוחות אודי ספורט ייהנו במהלך השנה מפעילויות Audi driving experience בחו"ל, הדרכות נהיגה ספורטיבית בארץ, מסלולי טיול בחו"ל עם דגמי הספורט של החברה ועוד.
צי רכבי המבחן יכלול את כל דגמי ה-RS של אודי, RS3, RSQ3, RS6,RS7 ובהמשך גם את ה-R8 V10 ובעתיד הרחוק יותר גם ה-RS5 החדשה, שעדיין לא הוצגה, וכן ה-TT RS . רוכשי הדגמים RS6, RS7 ו-R8 יקבלו עם הרכישה הדרכת נהיגה במסלול המרוצים של אודי בגרמניה.
ניב אורון, מנהל חטיבת Audi בישראל מוסיף: "סגמנט הספורט יוקרה הינו אחד מהחשובים עבור מותג Audi בכל העולם. ערכי היסוד של Audi כוללים שילוב בין ספורטיביות, טכנולוגיה וקידמה, ושוק דגמי הספורט יוקרה הוא המקום האידאלי להגשמת והצגת כלל ערכים אלו. דגמי ה- RS לא רק מייצגים ערכים אלו בצורה מדויקת, אלא מספקים יתרון תדמיתי המשליך על פני כל קשת הדגמים. כחלק מרצוננו להמשיך לבסס את מעמדנו כמובילי סגמנט היוקרה, אנו משיקים חווית יוקרה ספורטיבית tailor made עבור לקוחות סגמנט זה. אין לנו ספק ש- Audi Sport תאפשר לנו להציע ללקוחותינו הספורטיביים חווית רכישה מובילה בתחומה בשוק".