מספר חודשים לאחר שחשפה את ה- BRZ החדשה, סובארו חושפת בשוק הבית היפני את חבילת ה- STI אותו יוכלו רוכשים הדגם לבחור כשדרוג קוסמטי ומכני לדגם, אך ללא כל שדרוג או שינוי לחטיבת ההנעה.
חבילת STI מעניקה לדגם מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר באמצעות תוספת של מפצל זרימה בתחתית הפגוש הקדמי שגם זכה לפס תאורת LED מסביב לכונסי האוויר בצידי הפגוש המשמשים לקירור הבלמים הקדמיים. יש גם תוספת לחצאיות הצד וגם ספוילר קטן על דלת תא המטען אותו ניתן לשדרג בכנף גדולה ויקרה מקרבון ואם תשימו לב, יש גם מיישרי זרימה לצד האנטנה על הגג לשיפור זרימת האוויר על הכנף, כל זה כמובן לטובת הגדלת כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.
זה לא נגמר שם, יש גם עיצוב קרבי יותר לחלקו התחתון של הפגוש האחורי וישנה גם אפשרות לדרג את חישוקי הגלגלים לחישוקי BBS קלים יותר. רוכשי החבילה יוכלו להוסיף גשר חיזוק,משני חלקים, בתא המנוע שקצת מגדיל את הקשיחות המבנית (בקטנה) וכן אופציה להתקנה של עמם פליטה (muffler) משודרג שצפוי להוסיף איזה סוס או שניים לאוורה.
עכשיו אנחנו מגלים מדוע יש הבדל קל בנתוני המנוע בין ה- BRZ לטויוטה GR86 שנחשפה זה עתה, אלו רק הבדלי שיטת מדידה בין השוק היפני לאמריקאי. מנוע ה-2.4 ליטר שבדגם מייצר 235 כ"ס ו-25.5 קג"מ בגרסה לשוק היפני או 231 כ"ס ו-25.4 קג"מ בגרסה האמריקאית. בכל מקרה, מדובר בשדרוג משמעותית לעומת הדגם היוצא המוצא ביטוי גם בנתון התאוצה 0-100 קמ"ש שירד מ-7.4 שניות ל-6.3 שניות.