זיקר חשפה בסין את הקרוסאובר הבכיר 9X החדש שלה שהוא גם הקרוסאובר פלאג-אין הראשון של המותג וכנראה שגם הקרוסאובר פלאג-אין הראשון בעולם על בסיס ארכיטקטורת 900V המאפשרת טעינה של הסוללה בה הדגם מצויד ב-9 דקות בלבד.
זיקר אמנם עדיין שומרת את מרבית הפרטים על הדגם בסוד אך לא תתקשו לזהות כי מדובר בקרוסאובר ענק באורך של מעל ל-5.0 מטר. העיצוב מרשים אך גם שונה למדי מהעיצוב האולטרה מודרני המאפיין את שאר דגמי המותג כמו הזיקר X או 7X.

כאמור, זיקר 9X הוא דגם הפלאג-אין הראשון של החברה, תצורת הנעה פופולרית מאוד בשוק הסיני שהוא כמובן שוק היעד העיקרי של הדגם. מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם משלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 295 כ"ס, המשמש בעיקר כגנרטור, עם שני מנועים חשמליים, קדמי בהספק של 390 כ"ס ואחורי בהספק של 500 כ"ס ועם הספק מרשים כזה זיקר מבטיחה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-3 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש.
זיקר לא מציינת את קיבולת הסוללה שבדגם אך עם טווח נסיעה של 380 ק"מ בתקן CLTC הסיני, ברור כי מדובר בסוללה בקיבולת גדולה מאוד יחסית לרכב פלאג-אין, כנראה באזור ה- 50kWh. מרבית דגמי הפלאג-אין מסתפקים בסוללה במתח הדקים של 400V אך בזיקר בחרו בסוללה במתח גבוה של 900V לטובת טעינה אלוטרה מהירה כך שטעינה של 20% עד 80% אורכת רק 9 דקות.

אלמנט ייחודי נוסף בדגם זה השימוש במערכת חשמל במתח של 48V, בדומה למה שפגשנו בטסלה סייברטראק שהייתה הראשונה לשווק רכב עם מערכת חשמל מלאה במתח של 48V. מהלך כזה דורש מהיצרן לתכנן מחדש שלל רכיבים חשמליים/אלקטרוניים שבכל הרכבים בעולם פועלים במתח של 12V.
בשלב זה מדובר בחשיפה ראשונה של הדגם כך שאת שאר הנתונים על הדגם, ותמונות של תא הנוסעים, זיקר תחשוף רק בהמשך השנה.