הגרסה הבכירה של ה-XC90 החדשה תוצע עם מערכת הנעה היברידית-נטענת T8 בהספק מרבי של 400 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-40 ק"מ.

2015 וולוו XC90

וולוו חושפת את רשימת יחידות ההנעה החדשות שיוצעו עם וולוו XC90 החדש אשר יוצג בבכורה עולמית בתערוכת פריז הקרובה בחודש אוקטובר. ה-XC90 החדש הוא הדגם החשוב ביותר כניראה בהיסטוריה של וולוו שכן הוא נושא הדגל של "וולוו החדשה" כדגם הראשון של וולוו בפיתוח עצמאי מלא לאחר עידן פורד.

 

לאחר שנחשפנו לקונספט XC קופה ולתא הנוסעים של ה-XC90 החדש, כעת אנחנו נחשפים כאמור ליחידות ההנעה שישרתו את הדגם, כולן מסדרת DRIVE-E החדשה של וולוו. עם השקת הדגם, הגרסה הבכירה תהיה ה-T8 היברידית פלאג-אין. מערכת ההנעה ההיברידית הזו משלבת בין מנוע בנזין  2.0 ליטר ארבעה צילינדרים המצויד במגדש-על ומגדש טורבו והאחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים, את הגלגלים מאחור יניע מנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס (60kw).

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 400 כ"ס והמומונט המרבי על 65.2 קג"מ. טווח הנסיעה החשמלי צפוי לעמוד על כ-40 ק"ג ופליטת ה-CO2 עומדת על 60 גרם/ק"מ. וולוו עדיין לא חושפת את צריכת הדלק של הדגם או הביצועים.

 

לצד גרסת ה-T8 הבכירה ישרתו אץ הדגם גם יחידות הנעה קונבנציונליות יותר, כולן על בסיס מנוע 2.0 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים, בנזין או דיזל: D4 עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ שתציע צריכת דלק של 19.6 ק”ג לליטר, D5 עם שני מגדשי טורבו בהספק מרבי של 225 כ"ס ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ שתציע צריכת דלק של 16.7 ק"מ לליטר וגרסת בנזין אחת T5 עם 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ.

 

לאחר השקת הדגם, וולוו תצייד את ה-XC90 החדשה ביחידות הנעה נוספות, כולל גרסה היברידית ייחודית עם גלגל תנופה היושב על הציר האחורי.

 

הגרסה הבכירה של ה-XC90 החדשה תוצע עם מערכת הנעה היברידית-נטענת T8 בהספק מרבי של 400 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-40 ק"מ.

 

וולוו חושפת את יחידות ההנעה החדשות שיוצעו עם וולוו XC90 החדש שיוצג בבכורה עולמית בתערוכת פריז הקרובה בחודש אוקטובר. ה-XC90 החדש הוא הדגם החשוב ביותר כניראה בהיסטוריה של וולוו שכן הוא נושא הדגל של "וולוו החדשה" כדגם הראשון של וולוו בפיתוח עצמאי מלא לאחר עידן פורד.

 

לאחר שנחשפנו לקונספט ולתא הנוסעים של ה-XC90 החדש, כעת אנחנו נחשפים כאמור ליחידות ההנעה שישרתו את הדגם, כולן מסדרת DRIVE-E החדשה של וולוו. עם השקת הדגם, הגרסה הבכירה תהיה ה-T8 . מערכת ההנעה ההיברידית הזו משלבת בין מנוע 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים המצויד במגדש-על ומגדש טורבו האחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים, את הגלגלים מאחור יניע מנוע חשמלי בהספק של 82 כ"ס (60kw).

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 400 כ"ס והמומונט המרבי על 65.2 קג"מ. טווח הנסיעה החשמלי צפוי לעמוד על כ-40 ק"ג ופליטת ה-CO2 עומדת על 60 גרם/ק"מ. וולוו עדיין לא חושפת את צריכת הדלק של הדגם.

 

לצד גרסת ה-T8 הבכירה ישרתו גם יחידות הנעה קונבנציונליות יותר, כולן על בסיס מנוע 2.0 ליטר טורבו ארבעה צילינדרים, בנזין או דיזל: D4 עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ שתציע צריכת דלק של 19.6 ק”ג לליטר, D5 עם שני מגדשי טורבו בהספק מרבי של 225 כ"ס ומומנט מרבי של 47.9 קג"מ שתציע צריכת דלק של 16.7 ק"מ לליטר וגרסת בנזין אחת T5 עם 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ.

 

לאחר השקת הדגם, וולוו תצייד את ה-XC90 החדשה ביחידות הנעה נוספות, כולל גרסה היברידית ייחודית עם גלגל תנופה היושב על הציר האחורי.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.